برای اجرای پروژه کیوانفرهیچ مشکلی وجود ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه طرح انحراف ترافیک پروژه آماده شده است، گفت: برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی(ره) و بلوار شهید کیوانفر هیچ مشکلی وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،عبدالله جلالی با اشاره به پروژه تقاطع کیوانفر، اظهار داشت: هر کاری می تواند مخالفی داشته باشد […]

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه طرح انحراف ترافیک پروژه آماده شده است، گفت: برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی(ره) و بلوار شهید کیوانفر هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،عبدالله جلالی با اشاره به پروژه تقاطع کیوانفر، اظهار داشت: هر کاری می تواند مخالفی داشته باشد اما آنچه که مسلم است تمام مسیر های قانونی این پروژه طی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: عملیات اجرایی و شمع‌گذاری طرح تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی(ره) و بلوار شهید کیوانفر شروع شده است و در اجرای اصل طرح هیچ تردیدی نیست.

جلالی با اشاره به طرح انحراف ترافیک این پروژه، گفت: طرح انحراف ترافیک این پروژه تهیه شده و در حال بررسی می باشد؛ طرح انحراف ترافیک برای جلوگیری از بسته شدن خیابان در حین اجرای پروژه است.

وی افزود: این طرح به گونه ای باید باشد که هم پروژه اجرا شود و هم عبور و مرور خودروها انجام بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی مخالفت ها، ابراز داشت: برخی مخالف اجرای طرح به دلیل نمای حرم بودند که ما می گوییم این پروژه زیرگذر است و صفر- صفر آن هیچ مانعی برای حرم ایجاد نمی‌کند.

جلالی تاکید کرد: اجرای این پروژه از ترافیک، اتلاف وقت و هزینه و البته فشارهای روحی و روانی به مردم جلوگیری می کند همچنین باید گفت این پروژه مطالبه مردمی است.

وی با اشاره به اینکه برخی تبعات اجتماعی را در نظر نمی گیرند، عنوان داشت: توقف خودرو هزینه سوخت را به راننده، شهر و کشور تحمیل می کند، برخی این مسائل را در نظر نمی گیرند در حالی که این از ویژگی ها طرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: اجرای این پروژه غیر از اینکه حمل و نقل را تسهیل می کند آثار روانی آن کاهش می یابد؛ ما هیچ مشکلی برای اجرای پروژه نمی بینیم و از همه مشکلات عبور کرده ایم.