- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

بدنبال توسعه برنامه هاي حمايتي از صنايع كوچك ومتوسط استان هستيم

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي قم از آمادگي مديران استان براي توسعه برنامه هاي حمايتي از سرمايه گذاران و فعالات عرصه توليد و اشتغال شهرك هاي صنعتي استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي قم؛ سيد حسن رضوي رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي قم در ديدار مديرعامل و معاونين شركت شهرك هاي صنعتي قم طي سخناني اظهارداشت: خوشبختانه اخيارات مناسبي در اختيار هيئت مديره شركت شهرك هاي صنعتي قرار داده شده است كه بايستي از آن براي حمايت بيشتر از توليد كنندگان استفاده شود.

وي با تاكيد بر اينكه خواست رهبر معظم انقلاب و تاكيدات و برنامه هاي دولت بر محور حمايت از كالاي ايراني استوار است تصريح كرد: مديران بخش هاي مختلف اداري استان بدنبال ان هستند تا از تمام ظرفيت هاي خود براي رفع مشكلات و موانع پيش روي توليدكنندگان داخلي استفاده كنند.

عضو هيئت مديره شركت شهرك هاي صنعتي قم به نگاه حمايتي و برنامه هاي راهبردي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران اشاره و خاطرنشان ساخت: در جلسات مختلف با مسوولان بخش صنعت استان مشكلات و نيازها را بررسي و در صورت نياز به تصميم گيري از مركز راه كارها و پيشنهادات كاربردي خود را ارائه خواهيم كرد تا در كمترين زمان نسبت به تعيين تكليف موضوعات اقدام شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود نيازهاي زيرساختي شهرك ها و نواحي صنعتي استان را مد نظر قرار داد و گفت: طي سال گذشته اقدامات خوبي براي تامين زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي قم صورت پذيرفت و امسال بدنبال آن هستيم تا با تعامل با ادارت و سازمان هاي مختلف نسببت به توسعه كمي و كيفي شهرك هاي صنعتي اقدام كنيم.

امير طيبي نژاد مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي از آخرين اقدامات اين شركت در حمايت از صنايع كوچك ومتوسط استان، بيان  داشت: شركت شهرك هاي صنعتي بعنوان خاستگاه اصلي شعار سال كه توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاري شده است، وظيفه و تكليف سنگيني را برعهده خود احساس مي كند و مجموعه كاركنان اين شركت آمادگي دارند با تمام ظرفيت و توان خود براي تحقق نظر ايشان تلاش كنند.

وي در ادامه به توسعه اي بودن شركت شهرك  صنعتي استان اشاره و خاطرنشان كرد: يكي از ويژگي هاي شركت هاي توسعه اي آمادگي و منعطف بودن آنها براي اجراي برنامه ها، سياست و ماموريت هاي نرم افزاري و سخت افزاري ابلاغي دولت در بخش حمايت از صنايع كوچك ومتوسط است.