با حضور مدیرکل بنیاد،گردهمایی جانبازان نخاعی در قم برگزار شد

گردهمایی جانبازان نخاعی قم به منظور دیدار جانبازان با مدیرکل بنیاد، بررسی مسایل و مشکلات ایشان و تعامل و ارتباط جانبازان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم، جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم که با حضور فرمانده انتظامی استان برگزار شد، ضمن […]

گردهمایی جانبازان نخاعی قم به منظور دیدار جانبازان با مدیرکل بنیاد، بررسی مسایل و مشکلات ایشان و تعامل و ارتباط جانبازان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم، جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم که با حضور فرمانده انتظامی استان برگزار شد، ضمن تکریم مقام جانبازان گفت: فرصت خدمت گزاری به یادگاران هشت سال دفاع مقدس مدال افتخاری بر سینه خادمان به شهدا و ایثارگران است .
سردار سید جواد هاشمی افزود: امیدواریم بتوانیم خالصانه آنچه در توان داریم با سعه صدر و خوش خلقی در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم.
وی تاکید کرد: جانبازان هشت سال مردانه در برابر دشمنان ایستادند و با ایمان راسخ و گوش به فرمان امام پیروز جبهه های حق علیه باطل شدند و در طول سالهای بعد از دفاع مقدس نیز با وجود رنج مجروحیت با صبر و ایثار و ایستادگی بر آرمان شهدا سرمایه های عظیم نظام اسلامی هستند و الگوی صبر و ایثار برای نسلهای انقلاب می باشند.
بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم مفتخر به خدمت رسانی به ۴۲ جانباز نخاعی می باشد.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران همچنین در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمد عظیمی بیدگلی، عباس نجفی فرزانه و جواد نجفیان صرمی ضمن تکریم خانواده معظم شهدا گفت: خانواده معظم شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند .
سردار هاشمی افزود: خانواده شهدا با ایثار و صبر خویش مایه عزت و آبرو برای نظام اسلامی شدند، دیدار با خانواده معظم شهدا ادای دین به ساحت مقدس شهدا است، والدین شهدا مایه خیر و برکت هستند دعای ایشان گره گشا است.