- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

با حضور اهالی قلم و فرهنگ؛کتاب «شبهای بی ستاره» نقد می شود

با حضور اهالی قلم و فرهنگ؛ کتاب «شبهای بی ستاره» نوشته مرضیه نفری، پنجشنبه ۲۱ دی ساعت ۱۰ صبح در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی کتابخانه های استان قم ،کتاب «شبهای بی ستاره» نوشته مرضیه نفری با حضور معصومه میرابوطالبی منتقد و نویسنده برگزار می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی در این باره اظهار داشت: وجه تمایز این نشست با نشست های پیشین، در این است، نویسنده کتاب از کتابداران پویا و خلاق استان قم می باشد که در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی فعالیت می کند. وی هدف از برگزاری این نقدها را معرفی نویسندگان خوب و همچنین آثار مکتوب آنان عنوان کرد و افزود: با تشکیل نشست های نقد و بررسی و دعوت از اقشار مختلف مردم؛ می توانیم گامی موثر در ارتقاء فرهنگ مطالعه برداریم؛ علاوه بر اینکه چنین اقدامات فرهنگی باعث تشویق نویسندگان برای خلق آثاری بهتر می شود.

 

جباری سپس بیان کرد: از آنجا که در آستانه سالروز شهادت جمعی از بانوان استان قم در بمباران هوایی رژیم بعثی هستیم، کتاب شبهای بی ستاره برای نقد و معرفی انتخاب شد. وی در ادامه افزود: این کتاب درباره ی بمباران قم می باشد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی در پایان گفت: این نشست ۲۱ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در تالا غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می شود.

گفتنی است این نشست برای عموم آزاد است.