با اعلام استانداری؛پژوهشگران آبفای قم در استان برتر شدند

در مراسمی با حضور سرپرست استانداری قم از پژوهشگران شرکت آب و فاضلاب به عنوان پژوهشگران سال ۹۷ استان قم تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان قم با حضور مهندس هاشمی سرپرست استانداری قم […]

در مراسمی با حضور سرپرست استانداری قم از پژوهشگران شرکت آب و فاضلاب به عنوان پژوهشگران سال ۹۷ استان قم تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان قم با حضور مهندس هاشمی سرپرست استانداری قم برگزار شد.

در این مراسم از مهندس عبدالهادی مطهری و دکتر حسین غفور زاده به عنوان پژوهشگران برتر سال ۹۷ استان قم در بخش دستگاه‌های اجرایی، با اهدا لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

در این لوح تقدیر که به امضا سرپرست استانداری قم رسیده آمده است: بی‌گمان پژوهش و فناوری کلید توسعه پایدار، ضامن سعادت و پیشرفت و عامل اساسی برای دستیابی به روش‌های بهینه زندگی است و توسعه همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به افق‌های پیش‌بینی شده در اسناد بالادستی در سایه توسعه علمی و فناوری محقق خواهد شد.

مهندس هاشمی در ادامه این لوح تقدیر ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، انتخاب دو پژوهشگر آبفای قم به عنوان پژوهشگر برتر سال ۹۷ دستگاه‌های اجرایی استان قم تبریک گفته و از تلاش‌های ارزنده ایشان در عرصه علم و فناوری تقدیر کرده است.