بازدید بیش از ۲۰۰ هزار نفر از خیمه‌های معرفت استان قم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: طی ۷ روز اجرای طرح آرامش بهاری، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه قم بازدید کرده‌اند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز ۹۷ اداره کل اوقاف استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم به […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: طی ۷ روز اجرای طرح آرامش بهاری، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه قم بازدید کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز ۹۷ اداره کل اوقاف استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم به همراه جمعی از مدیران و معاونان اوقاف استان و شهرستان قم با سید مهدی صادقی استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به رشد ۳۰ درصدی بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در نوروز ۹۷ نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: امسال در ۴۰ بقعه، خیمه معرفت نوروزی با غرفه‌های گوناگون برپا شده است.

وی افزود: کودک و نوجوان، قرائت قرآن، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی، آشنایی با شهدای مدافع حرم، نقاشی خلاقانه، پاسخگویی به احکام شرعی در دو بخش مجزای خواهران و برادران، مشاوره روانشناختی و خانوادگی و سخنرانی چند رسانه‌ای، برخی از غرفه‌های خیمه‌های معرفت به شمار می‌روند.

حسینی مقدم با بیان اینکه امسال بیش از ۱۶۰ نفر مبلغ در طول ایام نوروز با اوقاف استان قم همکاری می‌کنند گفت: این مبلغان دارای تخصص‌های مختلف بوده و در دو نوبت صبح و عصر با حضور در خیمه‌های معرفت، به ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مراجعان می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان پنجمین روز فروردین ماه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از خیمه‌های معرفت استان قم بازدید کرده‌اند.

وی در پایان از استاندار قم دعوت کرد با حضور در بقاع متبرکه، از روند اجرای طرح آرامش بهاری بازدید کند