- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

بابرپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی؛قمی‌ها حامی آب می‌شوند

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با شعار «همه با هم حامی آب باشیم» با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره افزایش دمای هوا و رشد مصرف آب از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار داشت: امروز بیش از هرزمان دیگر نیاز به فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب داریم تا بتوانیم از شرایط کنونی گذر کنیم.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف، صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف در مصرف آب خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب سال‌هاست که فرهنگ‌سازی در این زمینه را با همکاری آموزش و پرورش در مدارس آغاز کرده است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸ هزار حامی آب در مدارس استان فعالیت می‌کنند، یادآور شد: آموزش‌های لازم در خصوص اهمیت آب و روش‌های صرفه‌جویی در مصرف به حامیان آب ارائه شده تا بتوانند در مدارس مروج این فرهنگ باشند.

وی سال‌ها کمبود آب و خشکسالی را در کشور به ویژه استان قم مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به حفاظت و حراست از منابع آبی داریم بنابراین همه باید حامی آب باشیم.

کربلایی با بیان اینکه در همین راستا و در تداوم برنامه‌های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با شعار «همه با هم حامی آب باشیم» را در دستور کار قرار دادیم، ابراز داشت: این همایش با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و برخی دیگر از دستگاه‌های استان جمعه ۲۸ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی مسیر برگزاری این همایش را حدفاصل میدان ارتش(فلکه ایرانمرینوس) تا بوستان علوی اعلام کرد و ابراز داشت: این همایش از ساعت ۶:۳۰ آغاز و در پایان با برگزاری مراسمی به قید قرعه به ۱۷۷ نفر از شرکت‌کنندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از همه شهروندان دعوت کرد تا ضمن حضور در این برنامه فرهنگی و ورزشی، گامی در راستای حفظ و حراست از نعمت الهی آب بردارند.