اکران فيلم پليسي” آخر خط ” با حضور اهالي سينما در قم

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در حاشيه اکران فيلم پليسي “آخر خط” ضمن قدرداني از زحمات عوامل ساخت اين فيلم، زبان هنر را بهترين ابزار براي انتقال پیام به مخاطب دانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس،  “سيد موسي حسيني کاشاني” در جمع هنرمندان و بازيگران سينما […]

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در حاشيه اکران فيلم پليسي “آخر خط” ضمن قدرداني از زحمات عوامل ساخت اين فيلم، زبان هنر را بهترين ابزار براي انتقال پیام به مخاطب دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس،  “سيد موسي حسيني کاشاني” در جمع هنرمندان و بازيگران سينما در حاشيه اکران فيلم “آخر خط” که با مشارکت معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم و دفتر تصويربرداري نمايش با مضمون تهيه، توزيع و مصرف مواد مخدر و نقش مخرب آن در خانواده ساخته شده است‌، ضمن تمجيد از تلاش ها و زحمات يک ساله عوامل ساخت اين فيلم، اظهارداشت: خوشحالم که روز به روز جایگاه هنر تثبیت می‌شود که می توان با این زبان خیلی از مسائل را بیان کرد چون هنر بهترین ابزار انتقال پیام است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با تاکيد بر اين که انتقال پيام با چاشنی هنر اعم از فیلم، عکس و تئاتر تاثير بسزايي در مخاطب دارد، از اهتمام فرماندهي انتظامي استان قم نسبت به ارتقاء تعاملات با دستگاه هاي استان در حوزه فرهنگ قدرداني و ابرازاميدواري کرد: روز به روز زمینه برای بروز استعدادهای هنرمندان استان فراهم شده تا شاهد تولیدات خوبي در حوزه فيلم سازي باشیم.

سرهنگ “احمد صادقي” معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان نيز در سخناني با بيان اين که فيلم “آخر خط” داراي یک ژانر اجتماعی پلیسی است،‌گفت: هدف اصلي فيلم ساخته شده پیشگیری از آسیب های مصرف مواد مخدر صنعتی و سنتی است.

وي تصريح کرد: اين فيلم چهارمين فيلم بلندي است که با همکاري فرماندهي انتظامی استان قم و معاونت اجتماعی اين فرماندهی ساخته شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان قم گفت: مراحل ساخت فيلم مذکور از ابتداي ارديبهشت ۹۶ با محوريت پلیس مبارزه با مواد مخدر کليد زده شد که از زحمات يک ساله تمامي عوامل اين مجموعه و همچنين عوامل انتظامی، ترافیکی و عملیاتی دخيل قدرداني مي کنم.

سرهنگ” مهرداد حاجي زاده” معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم نيز در سخناني گفت: محتواي اين تله فيلم آسيب هاي اجتماعي است که گوشه اي از زحمات نيروي انتظامي در حوزه پيشگيري از آسيب ها و مبارزه با جرايم در حوزه مواد مخدر را نشان مي دهد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم ضمن تاکيد بر ضرورت ارتقاء آموزش همگاني و ارتقاء سطح دانستني هاي جامعه، افزود: ايثارگري هاي پليس مبارزه با مواد مخدر داراي زواياي مختلفي است که بخشي از آن در اين فيلم به نمايش گذاشته شده است.