اولین هایپر ساختمانی کشور در قم احداث می شود

اولین هایپر ساختمانی کشور به همت مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی در قم احداث می شود. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیر عامل  مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی ظهر امروز در گفتگوبا خبرنگاران اظهار داشت:باتوجه به اینکه برخلاف توقعات ،صنعت ساخت وساز در این چندسال اخیر از رکود خود خارج نشده است ،ما برای تسهیل در […]

اولین هایپر ساختمانی کشور به همت مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی در قم احداث می شود.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیر عامل  مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی ظهر امروز در گفتگوبا خبرنگاران اظهار داشت:باتوجه به اینکه برخلاف توقعات ،صنعت ساخت وساز در این چندسال اخیر از رکود خود خارج نشده است ،ما برای تسهیل در امر ساخت وساز برای اقشار کم درآمد،ودمیدن خونی تازه در کالبد این صنعت درحال احتظار،طرح احداث اولین هایپر ساختمانی کشور در زمینی به وسعت ۵هزار متر مربع در استان قم نمودیم تا مردم سوای اینکه تمام نیازهای ساختمانی وآشپزخانه خود را یکجا وبدون واسطه در همین هایپر ساختمانی پیدا کنند،باخرید به قیمت ارزان تر،قیمت نهایی ساختمان برای آنان کمتر تمام شود.

اسماعیل احمد خانی افزود:کلنگ این هایپر ساختمانی تا پایان امسال در کیلومتر۲جاده اراک زده خواهد شد وپس از راه اندازی ان تمامی اجناس بدون واسطه از تولید به مصرف ودر ۱۰قسط وبدون سود وپیش پرداخت به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی گفت:هم اکنون نیز این کار را در فروشگاه کنونی خود واقع در خیابان توحید،خیابان جواد الائمه ،تقاطع بلوار جمهوری ،انجام میدهیم ومردم به همین شیوه ای که ذکر کردیم ،این اجناس را از ما خریداری میکنند.

وی درپایان خاطر نشان کرد:۸۰درصد کالاهای عرضه شده در فروشگاه ما ایرانی هست وما هم اکنون داریم با تمام ادارات مکاتباتی انجام میدهیم تاکارمندان آنها از این فرصت بوجود آمده نهایت بهره را ببرند.