اولین قربانیان کرونا در ایران؛ دو پیرمرد قمی فوت کردند

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت دو نفر به علت کرونا در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،علی رضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر چهارشنبه بیان کرد: هر دو نفر که ابتلای آنها به کرونا امروز مشخص شد در قم بودند و هر […]

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت دو نفر به علت کرونا در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،علی رضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر چهارشنبه بیان کرد: هر دو نفر که ابتلای آنها به کرونا امروز مشخص شد در قم بودند و هر دو کهولت سن داشتند.

وی اظهار کرد: هر دو نفر به علت کرونا فوت کردند.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز در این رابطه در حساب توییتر خود نوشت: به دنبال پیک بیماری‌های حاد تنفسی ظرف روزهای اخیر در قم، دو مورد در آزمایشات اولیه از نظر کرونا ویروس مثبت گزارش شدند، متاسفانه هر دو بیمار با توجه به کهولت سن و نقص سیستم ایمنی در بخش مراقبت‌های ویژه فوت کردند.

به گزارش ایرنا، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز از ابتلای دو نفر به ویروس کرونا در قم خبر داد و گفت: آزمایش اولیه به عمل آمده از نمونه‌های ارسالی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا جدید، در دو مورد مثبت گزارش شده است.

محمد مهدی گویا رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در این رابطه امروز گفته بود: این دو مورد از اهالی شهر قم هستند. در حال بررسی و تکمیل اطلاعات در زمینه این دو مورد ابتلا قطعی به کرونا در قم هستیم.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در شهر «ووهان» مرکز استان هوبی شروع شد، علاوه بر استان‌های چین به ۲۴ کشور دیگر در جهان نیز سرایت کرده است.

ویروس کرونا در چین تا کنون جان ۲ هزار و چهار نفر را گرفته است.

منبع: ایرنا