اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري قم برگزار می‌شود

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از برگزاری نخستين جشنواره مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري استان قم خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با روز خبرنگار برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کلی وزارت […]

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از برگزاری نخستين جشنواره مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري استان قم خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با روز خبرنگار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث ارتقای وضعیت رسانه است که تحقق این هدف به برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های مفصل مجموعه وزارتخانه یکی از برنامه‌هایی که کمک می‌کند که  شاهد ارتقای وضعیت رسانه ها باشیم برگزاری جشنواره‌های مطبوعات است تا برای اهالی رسانه و افراد دارای اثر برتر ایجاد انگیزه شود و اثرات برتر معرفی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه با مشورت با مجموعه وزارتخانه، خانه مطبوعات و مجموعه دستگاه‌های مرتبط به این نتیجه رسیدیم تا نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان را برگزار کنیم گفت: در نظر بود برنامه‌ریزی شود تا روز خبرنگار روزی باشد که از بهترین‌های عرصه خبر و رسانه تقدیر شود.

وی با بیان اینکه داوری آثار جشنواره از سوی کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود گفت: این جشنواره فراخوانی از آثار اهالی رسانه است تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا در روز ۱۷ مرداد نفرات برگزیده معرفی شوند.

در این نشست از پوستر نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رئیس خانه مطبوعات استان قم و معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رونمایی شد.