اولين پايگاه پليس آگاهي قم در پرديسان راه اندازي مي شود

فرمانده انتظامي استان از راه اندازي پايگاه اول پليس آگاهي قم در پرديسان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “کاظم مجتبايي” در قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قم از اين قرارگاه به عنوان مرجع فعاليت هاي پليس هاي تخصصي امنيت […]

فرمانده انتظامي استان از راه اندازي پايگاه اول پليس آگاهي قم در پرديسان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “کاظم مجتبايي” در قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قم از اين قرارگاه به عنوان مرجع فعاليت هاي پليس هاي تخصصي امنيت عمومي، مواد مخدر و فتا استان نام برد و عملکرد آن را در کاهش سرقت مهم ارزيابي کرد.

وي ماهيت کار پليس آگاهي را کشف جرايم و هوشياري و بهره گيري از تجهيزات علمي را در شناسايي و دستگيري سارقان و برگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان مهم دانست.

فرمانده انتظامي استان قم در ادامه سخنان خود پليس شهرستان قم را مکلف کرد تا در روزهاي منتهي به آخر سال و همچنين در ايام نوروز با بهره گيري از توان عملياتي يگان امداد براي دستگيري مجرمان، بيش از پيش اهتمام داشته باشد.

سردار مجتبايي سپس با اشاره به راه اندازي پايگاه اول پليس آگاهي استان در پرديسان در آینده نزدیک، تامين تجهيزات خودرويي و نيروي انساني را از اولويت هاي فرماندهي انتظامي استان قم در راه اندازي اين مجموعه دانست.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که براي ارتقاء امنيت از ظرفيت تمامي پليس هاي تخصصي در ايام نوروز استفاده خواهد شد، گفت: پليس خدمتگزار قم، پاسخگوي نيازهاي همشهريان و مسافران نوروزي در بخش هاي ترافيکي، انتظامي و عملياتي خواهد بود.