اهدا پرچم متبرک حرم بانوی کرامت به مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن(ع)

حجت‌الاسلام  صفر فلاحی مدیر موکب آستان بانوی کرامت با سید میرهاشم عمیدی مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام دیدار و پرچم متبرک حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها را به وی اهدا کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، صفر فلاحی مدیر موکب آستان مقدس حضرت […]

حجت‌الاسلام  صفر فلاحی مدیر موکب آستان بانوی کرامت با سید میرهاشم عمیدی مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام دیدار و پرچم متبرک حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها را به وی اهدا کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، صفر فلاحی مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به همراه جمعی دیگر از مسئولان این موکب با حضور در سالن تشریفات مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام با جمعی از مسئولان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدار طی سخنانی ضمن تقدیر از تعامل مطلوب مدینه‌الزائرین در راستای خدمت‌رسانی به زائران در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اظهار کرد: روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مدینه‌الزائرین امسال بهتر از سال گذسته درحال دنبال شدن است.
معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: ما خدمت‌گزاری را از عراقی‌ها یاد گرفته و عراقی‌ها را میزبان اصلی اربعین حسینی می‌دانیم و تلاش می‌کنیم در کنار آن‌ها به زائران خدمت‌رسانی کنیم.
وی با بیان اینکه شعار «حب‌الحسین یجمعنا» امسال نیز همانند سال‌های گذشته در اربعین حسینی به خوبی به نمایش گذاشته شده است، مطرح کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بهترین خدمات را در موکب حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به زائران ارائه دهیم.
همچنین، در این دیدار مسئولان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) پرچم متبرک این حرم مطهر را به سید هاشم عمیدی مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام و خادم افتخاری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها اهدا کردند.
لازم به ذکر است، مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام زیر نظر عتبه امام حسین علیه‌السلام در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در مساحتی به وسعت ۶۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع هر ساله از ۲۵ محرم الی ۲۰ صفر خدمات مختلف رفاهی، اسکان و درمانی را به زائران حسینی ارائه می‌کند.
/
سیدهاشم عبیدی:
دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان ایران و عراق هستند
مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: دشمنان به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه در میان ایران و عراق هستند درحالی که محبت به امام حسین علیه‌السلام ایرانی‌ها و عراقی‌ها را در ایام مختلف سال به ویژه اربعین گردهم می‌آورد و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
سیدهاشم عبیدی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مدیر و جمعی از مسئولان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن تشریفات مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام انجام شد، با بیان اینکه موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها از نظر تنوع و حجم خدمت‌رسانی از بسیاری از موکب‌های مسیر پیاده‌روی برتر است، گفت: خدمات فرهنگی، رفاهی و درمانی که در این موکب ارائه می‌شود نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه در میان ایران و عراق هستند درحالی که محبت به امام حسین علیه‌السلام ایرانی‌ها و عراقی‌ها را در ایام مختلف سال به ویژه اربعین گردهم می‌آورد و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: امسال برخی از افراد را در عراق و ایران مشخص کردند تا با اقدامات نادرست خود تعامل مطلوب میان ملت‌های ایران و عراق را خدشه‌دار کنند اما به لطف خداوند متعال نقشه‌های آن‌ها اجرایی نشد و اکنون از این آزمون پیروز بیرون آمده‌ایم.
وی از جایگاه و شأن حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در میان ائمه اطهار(ع) یاد کرد و افزود: خدمت در حرم اخت‌الرضا(س) و خدمت به زائران ایشان نیز از ثواب و پاداش مثال‌زدنی برخودار است.