اهتمام پلیس ودستگاه قضائی استان دربرخوردباهنجارشکنان ومخلان نظم وامنیت

فرمانده انتظامی استان بر اهتمام پلیس قم و دستگاه قضائی استان در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت تاکید کرد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در دیدار دکتر “مهدی کاهه” دادستان قم ضمن تقدیر از پشتیبانی، هماهنگی و تعامل فی مابین دستگاه قضائی […]

فرمانده انتظامی استان بر اهتمام پلیس قم و دستگاه قضائی استان در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت تاکید کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در دیدار دکتر “مهدی کاهه” دادستان قم ضمن تقدیر از پشتیبانی، هماهنگی و تعامل فی مابین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی، گفت: انشاءالله شاهد افزایش تعاملات روزافزون باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اقدامات دستگاه قضائی در برخورد با مخلان نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: این که دستگاه قضائی مورد هدف دشمن قرار دارد بیانگر اهمیت آن در ایجاد امنیت است.

سردار آقاخانی تاکید کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با هنجارشکنان، مخلان نظم و امنیت عمومی، بویژه مظاهر علنی فساد، بدحجابی و بدپوششی هدفمند اقدام خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: مبارزه با کانون های جرم، پاکسازی نقاط آلوده، خرده فروشان مواد مخدر و برخورد با جرایم حوزه امنیت اخلاقی سرلوحه کار پلیس قرار دارد.

دکتر “مهدی کاهه” دادستان قم نیز در سخنانی با قدردانی از اجرای طرح های امنیت اجتماعی در استان، استمرار این طرح ها را در ارتقاء امنیت مهم ارزیابی و تاکید کرد: در برخورد با مظاهر فساد و جرایم امنیت اخلاقی، قاطع و جدی هستیم.

تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی با اجرای طرح فتح در ۲۰ نقطه از شهر مقدس قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح فتح در بیش از ۲۰ نقطه از حاشیه شهر قم خبر داد.

سرهنگ “صیاد درویشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی در استان قم با هدف برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت، طرح فتح با حضور عوامل انتظامی و پشتیبانی رده های تخصصی فرماندهی انتظامی استان، در بیش از ۲۰ نقطه از حاشیه شهر به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ درویشی با اشاره به دستگیری سارقان، خرده فروشان، اراذل و اوباش و… توسط مأموران، گفت: در این رابطه متهمان به همراه پرونده های متشکله تحویل مقام قضائی استان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم، در ادامه بر استمرار این طرح های عملیاتی تا پاکسازی جامعه از ناهنجاری های اجتماعی تاکید کرد.