- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

اهتمام ارکان نيروي انتظامي در مقابله با جنگ نرم دشمن

فرمانده انتظامي استان با بيان اين که نیروی انتظامی در ارتباط با جنگ نرم جلسات متعددی را برگزار کرده است، گفت: در بین ارکان ناجا چه ارکان تبادل اطلاعاتی و چه اجرایی ارتباط و بهم پیوستگی خوبی حاکم و از توان جمعی برای مقابله با جنگ نرم استفاده می شود.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي” در دوازدهمين جلسه شوراي جنگ نرم استان، اظهارداشت:جنگ نرم با جنگ سخت کاملا متفاوت بوده و امکانات و ابزارهایی مورد استفاده دیده نمی شوند به همین دلیل شناسایی و مقابله با آن مشکل تر است.

وي با اشاره به پيچيدگي هاي جنگ نرم،تصريح کرد: در اين جنگ جبهه ی مشخص و متمرکزي در پیش روی ما نیست که برای آن برنامه ریزی کنیم و از افراد پیاده نظام دشمن بهره برداری مي شود، بنابراين کار مقابله بسیار سخت تر و پیچیده تر از جنگ سخت بوده که می طلبد هوشمندتر و با اطلاعات و آمادگی بیشتر عمل کنيم.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که نیروی انتظامی در ارتباط با جنگ نرم جلسات متعددی را برگزار کرده است، گفت: در بین ارکان ناجا چه ارکان تبادل اطلاعاتی و چه اجرایی ارتباط و بهم پیوستگی خوبی حاکم و از توان جمعی برای مقابله با جنگ نرم استفاده می شود.

سردار مجتبايي افزود: فرآیند هایی که در نیروی انتظامی برای مقابله با جنگ نرم تعریف شده، در بین سازمان های مسئول از جدی ترين و مطمئن ترين راهکارها برای مقابله با جنگ نرم است.

وي با بيان اين که جنگ نرم غفلت ناپذیر است، تاکيد کرد: هیچ گاه نباید غافل بود بلکه همواره بايستي همه ی ابعاد رسانه ای و تبلیغی دشمن را تحت نظر داشت.

فرمانده انتظامي استان قم در ادامه با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال، گفت: در اين رابطه پليس قم برای برقراری نظم و امنیت عمومی مدت هاست برنامه ریزی کرده و بر اساس مسئولیتی که بر عهده دارد با دستگاه های مختلف برون سازمانی به خصوص شورای تامین استان هماهنگی لازم انجام شده است.

سردار مجتبايي با اشاره به اين که هم آوردی بین دستگاه هاي درون و برون سازمانی در چهارشنبه آخر سال به اوج خود مي رسد، عمل و تصمیم به اقتضا را از نشانه هاي تسلط بر اخبار و مسائل حوزه ی جنگ نرم دانست.