انهدام ۱۰ باند سرقت و کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به انهدام ۱۰ باند بزرگ سرقت در قم، ارزش اموال مسروقه کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال بیان کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به کشفیات پلیس آگاهی استان قم، اظهارداشت: […]

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به انهدام ۱۰ باند بزرگ سرقت در قم، ارزش اموال مسروقه کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به کشفیات پلیس آگاهی استان قم، اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ماه اخیر ۱۰ باند بزرگ سرقت در قم شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در این رابطه ۳۴ نفر دستگیر و در مجموع به ۲۰۰ فقره سرقت اعم از کیف بازکنی، کابل برق، مغازه، منزل، خودرو و اماکن خصوصی شامل کارگاه و کارخانه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم ارزش اموال مسروقه کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این سرقت ها باعث کاهش احساس امنیت شهروندان و زائران شده بود که بحمدالله با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی چندین عملیات ضربتی افراد شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از دستگاه قضائی و اعضای شورای تامین استان، ادامه داد: با توجه به استمرار طرح ها و عملیات های پلیسی در قم، این نوید را به مردم استان خواهم داد که به فضای امن قم خدشه ای وارد نشود.

سردار آقاخانی با بیان این که امسال در موضوع افزایش سرقت، استان قم رتبه بیست و نهم کشور را به خود اختصاص داده و این روندی مثبت است، تاثیر تشکیل کمیسیون مبارزه با سرقت در استانداری قم و همچنین کمک دیگر دستگاه ها را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

/////////////////// 

سارق ۲۰۰ رأس دام در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۲۰۰ رأس دام سرقتي و دستگيري یک سارق خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۲۰۰ رأس دام از یک دامداری در یکی از روستاهای قم، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با برنامه ريزي هاي انجام شده در روند تحقيقات تخصصي كارآگاهان و انجام اقدامات پلیسی، سارق احشام در یکی از استان های همجوار شناسايي و با هماهنگی قضائی، طي عملياتی غافلگيرانه دستگير شد.

وی افزود: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما سرانجام با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۲۰۰ راس گوسفند در نبود نگهبان قلعه به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال اعتراف که در نهایت پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی استان شد.

سردار آقاخانی در پایان با اشاره به این که نیروی انتظامی برای افزایش احساس امنیت در جامعه و احقاق حقوق شهروندان به ویژه اقشار ضعیف به صورت شبانه روزی در تلاش است، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون انواع جرایم را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.