انهدام باند سارقان کابل و تجهیزات انتقال برق در قم

رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان کابل و تجهیزات انتقال برق ۷ کارخانه و کارگاه در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق از کارخانه ها و کارگاه ها […]

رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان کابل و تجهیزات انتقال برق ۷ کارخانه و کارگاه در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق از کارخانه ها و کارگاه ها در قم، پس از وصول پرونده به پليس آگاهي استان قم موضوع به صورت ويژه در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

به گفته وي در ادامه با بررسي جغرافياي جرم و جمع بندي اطلاعات موجود يک باند ۴ نفره به سرکردگي يک سارق سابقه دار حرفه اي شناسايي و پس از اخذ دستور از مقام قضائي استان متهمان در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: در بازرسي از منزل اين افراد مقداري کابل،‌ چندين عدد قيچي آهن بر، ديلم و قفل هاي شکسته شده از اماکن مسروقه کشف شد.

سرهنگ کرمي گفت: نهايتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

اعتراف سارق لوازم داخل خودرو به ۱۳ فقره سرقت در قم

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يک سارق لوازم داخل خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم در تحقيقات پليس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم داخل خودرو در قم، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: با هوشياري عوامل انتظامي استان يک دستگاه خودرو پرايد مسروقه شناسايي، راننده دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل شد.

سرهنگ کرمي افزود: متهم در تحقيقات منكر هرگونه سرقتی بود اما سرانجام علاوه بر سرقت خودرو مذکور به ۱۳فقره سرقت لوازم داخل خودرو نيز اعتراف که نهايتاً پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي استان شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم در پايان از مالکان وسائل نقليه خواست، اشياء قيمتي، اسناد و مدارک اتومبيل و هويتي را هرگز در داخل خودرو و در معرض ديد قرار ندهند.