باند سارقان زورگير زورشان به پلیس نرسید

رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان زورگير و کشف ۲۳ فقره سرقت در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از افراد در قم موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان قم قرار […]

رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان زورگير و کشف ۲۳ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از افراد در قم موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

به گفته وي در ادامه پس از بررسي جغرافياي جرم با انجام يک سري اقدامات انتظامی پاتوق ها و محل هاي تردد متهمان شناسايي و در يک اقدام ضربتي براي دستگيري آن ها اقدام و ۹ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان قم با بيان اينکه چهار قبضه سلاح سرد در بازرسي از محل مذکور کشف شده است، افزود: متهمان در تحقيقات ابتدا منکر بزه ارتکابي بودند اما سرانجام در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ کرمي با بيان اين که تاکنون ۲۳ نفر از شاکيان شناسایي شده اند، خاطر نشان کرد: تلاش براي شناسايي ساير مال باختگان ادامه دارد.

رئيس پليس آگاهي استان قم اضافه کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله براي اجرای مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

سارق گوشی با استفاده از شبکه اجتماعی به سرقت رفته به دام افتاد

رئيس پليس فتا استان گفت: سارقی که پس از سرقت يک دستگاه گوشی تلفن همراه، از تلگرام گوشي مسروقه به ديگران پيام ارسال مي کرد توسط اين پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ”علي موالي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي شکايت فردي مبني بر اين که پس از سرقت گوشي تلفن همراه متعلق به وي از تلگرام نصب شده پیام هایی به ديگران ارسال مي شود که بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.

وي گفت: در ادامه مشخص شد گوشی مسروقه به ۲ نفر ديگر واگذار شده که هر سه نفر دستگير و در مواجهه با مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ موالی هشدار داد: از اشتراک تصاویر خصوصی خود در شبکه های اجتماعی پرهیز کرده و رمز مناسب برای پیام رسان ها یا شبکه اجتماعی نصب شده در گوشی قرار دهید تا در صورت سرقت مورد سوءاستفاده قرار نگیرد.