- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

انهدام باند تهيه وتوزيع مواد مخدر و کشف بیش از۳۸۳ کیلوگرم تریاک درقم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۳۸۳ کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “صیاد درویشی ” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد شخصي به هويت معلوم در امر تهيه و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک به صورت گسترده فعاليت دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد نامبرده قصد داشته مقادير قابل توجهي موادمخدر از نوع ترياک را به همراه برادرش از یکی از استان های مرکزی تحويل و با استفاده از سه دستگاه خودروي سواري به منزل خود واقع در محل معلوم، منتقل کنند.

وی افزود: موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی  مقام قضائي، کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان و منزل متهمان آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اعلام داشت: با هوشیاری ماموران سه دستگاه خودروی پژو پارس،زانتیا و پراید در این ارتباط شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی زانتیا،  مقدار ۳۲۸ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۳۳ بسته ۱۰ کیلوگرمی کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از منزل متهمان نیز مقدار ۵۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در قالب ۳ بسته ۱۰ کیلوگرمی و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر به همراه ۹ قبضه چاقو کشف شد.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: در نهایت سه نفر متهم به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.