امضای تفاهم نامه همکاری بنیادیاوران وقف علم وفناوری باموسسه اعتباری کوثر

بنياد خيريه ياوران وقف علم و فناوري استان قم با هدف توسعه وقف در حوزه علم، نوآوري، و فناوري با موسسه اعتباری کوثر تفاهم نامه همکاری امضاء و تبادل نظر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ، ظهر روز شنبه به مناسبت روز وقف، توسعه علم و فناوری، و حمایت از نخبگان در […]

بنياد خيريه ياوران وقف علم و فناوري استان قم با هدف توسعه وقف در حوزه علم، نوآوري، و فناوري با موسسه اعتباری کوثر تفاهم نامه همکاری امضاء و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ، ظهر روز شنبه به مناسبت روز وقف، توسعه علم و فناوری، و حمایت از نخبگان در جمع خبرنگاران در سالن کنفرانس موسسه اعتباری کوثر استان قم، تفاهم همکاری  بنیاد یاوران وقف علم و فناوری استان قم با موسسه اعتباری کوثر به منظور حمایت از توسعه و تجاری سازی علم و فناوری، توسعه و تجاری سازی فناوری های بانک داری به ویژه بانک داری اسلامی و حمایت از توسعه اشتغال دانش محور با تمرکز بر فارغ التحصیلان دانشگاهی استان قم به امضاء طرفین رسید و مبادله شد.

در این نشست خبری، رئیس هیات موسس بنیاد یاوران وقف علم و فناوری با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده موسسه اعتباری کوثر در تداوم فعالیت این بنیاد گفت: موسسه اعتباری کوثر استان قم علاوه بر این که عضو هیات موسس بنیاد یاوران وقف علم و فناوری است، نقش مهم عاملیت مالی این بنیاد را برعهده دارد.

سید حسین اخوان علوی با تقدیر ویژه از زحمات و پیگیری­های اعضای هیات موسس بنیاد یاوران وقف علم و فناوری استان قم اظهار کرد: وقف اجتماعی زمانی شکل می گیرد و رشد می یابد که یک همت جمعی و وفاق ملی پشتوانه کار و فعالیت باشد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با تاکید برنقش برجسته سازمان اوقاف و امور خیریه در تقویت و رشد بنیاد اظهار کرد: انتظار داریم تا پایان سال جاری با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم دو مورد وقف علم و فناوری حمایت شده و به ثبت برسد.

در ادامه، مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم با اشاره به اهمیت وقف در حوزه علم و فناوری گفت: امروزه تولید علم و فناوری پایه و زیر بنای اساسی تولید ثروت و قدرت اقتصادی کشور محسوب می شود.

مسعود اقدسی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه وقف علم و فناوری گفت: شک نکنید موسسه اعتباری کوثر در نظر دارد به عنوان یک موسسه اعتباری پیشرو پشتیبان توسعه فرهنگ غنی و اسلامی وقف در حوزه علم و فناوری باشد و از فناوران، نوآوران، دانشجویان، طلاب، اعضای هیات علمی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی در کارآفرینی دانش محور حمایت کند.