- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

امروز، نیاز به ارتباطات و مخابرات برای مردم و حاکمیت، حیاتی ست

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: ارایه خدمات پایدار مخابرات به همه آحاد جامعه یک امر ضروری ست و امروزه، نیاز به ارتباطات و مخابرات برای مردم و نظام، حیاتی ست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مخابرات منطقه مرکزی با بیان این مطلب افزود: جایگاه شرکت مخابرات ایران در ارایه خدمات ارتباطی و مخابراتی به آحاد جامعه بسیار جایگاه مهمی ا ست، از اینرو، شایسته ست که همه نهادهای بالادستی از این شرکت حمایت کنند.

مهندس دهناد همچنین خاطرنشان کرد؛ به هر میزان به مخابرات توجه شود به همان میزان به ارتقاء سطح رفاه مردم کمک خواهد شد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مانع تراشی در ارایه خدمات ارتباطی به مردم را آسیب رساندن به نیاز مخابراتی آنان عنوان کرد و افزود: هر کسی که مانعی در روند رشد و توسعه ارتباطات ایجاد کند در حقیقت به مردم میهن اسلامی جفا کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با تضعیف مخابرات، نه تنها مشکلی از مردم حل نخواهد شد، بلکه اختلال در ارایه خدمات به مردم به وجود خواهد آمد. از اینرو، هرچقدر به رفع مشکلات مخابرات توجه شود، میدان خدمات بیشتر به مردم وسیع تر خواهد شد.

مهندس دهناد به توصیف روند رشد فناوری و حرکت پر شتاب بروز سرویس های نوین مخابراتی پرداخت و تاکید کرد: عزم ما در جهت خدمت به مردم بزرگ ایران اسلامی یک اراده جدی ست، از اینرو، با ماهیتی که شرکت بزرگ مخابرات ایران دارد، می طلبد که با توسعه زیرساخت های فنی، فناوری های نوین را در راه خدمت به مردم بکار ببندیم.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در بخش دیگری از سخنان خود، به جایگاه ویژه استان مرکزی به لحاظ شرایط جغرافیایی و وجود شهرک های صنعتی متعدد اشاره کرد و اظهار داشت: استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی بزرگ کشور است، بنا براین ارایه خدمات مخابراتی وسهم توسعه زیرساخت های ارتباطی در این استان باید مناسب و مطلوب باشد.

وی به ویژگی های دیگر این استان اشاره کرد و بیان داشت: استان مرکزی زادگاه امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین شهر فقیهان بزرگی مانند آیت الله العظمی اراکی ست ، از اینرو، انتظار می رود، لطف همه مسوولان این استان به ویژه وجود پر برکت نماینده ولی فقیه، جناب حجت الاسلام دری نجف آبادی شامل حال خادمان صنعت ارتباطات در شرکت مخابرات ایران شود.

مهندس دهناد در پایان این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده مهندس ملک حسینی، مدیر پیشین مخابرات منطقه مرکزی و آرزوی سلامتی برای ایشان، آقای علی رضا لطفی را به عنوان سرپرست جدید مخابرات این منطقه معرفی کرد.

گفتنی ست، این مراسم صبح روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۹ با حضور مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره، مهندس بیدخام، مشاور مدیرعامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، مهندس بیگدلو، سرپرست دفتر مدیرعامل ، فیضی ، سرپرست دفتر مرکزی بازرسی و نظارت ، مهندس حیدری زاده مشاور مدیرعامل در امور استان ها و تنی چند از مدیران ستاد شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات منطقه مرکزی برگزار شد.