امدادگران فعال در عرصه اشتغال مددجویان لوح سپاس دریافت کردند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم، با اهدای لوح سپاس به امدادگران فعال کمیته امداد استان، در عرصه اشتغال مددجویان از آن‌ها قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مهرداد غضنفری امرایی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ضمن قدردانی از خدمات […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم، با اهدای لوح سپاس به امدادگران فعال کمیته امداد استان، در عرصه اشتغال مددجویان از آن‌ها قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مهرداد غضنفری امرایی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مدیران و امدادگران کمیته امداد استان گفت:
عملکرد این نهاد مورد تأیید و آمارهای آن رضایت‌بخش است.
وی بابیان اینکه نقش کمیته امداد استان قم در اشتغال پایدار مددجویان، کاملاً” روشن است، بیان کرد: استاندار قم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات این نهاد در حوزه اشتغال و تولید قدردانی کرده است.
غضنفری تقدیر و تشکر زبانی در برابر کارهای باارزش امدادگران کمیته امداد استان قم را بسیار کوچک عنوان و اظهار کرد: این‌جانب بر خود لازم دانستم که با تعطیل کردن جلسه‌ای مهم برای قدردانی از شما بیایم و تشکر و خداقوت استاندار را هم به شما ابلاغ کنم.
در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر از کارکنان حوزه خودکفایی و اشتغال این نهاد در استان قم قدردانی شد.

پیام تشکر مدیرکل کمیته امداد از مردم نیکوکار قم

مدیرکل کمیته امداد استان قم در پیامی از مردم و خیران استان بمناسبت مشارکت کم نظیر و یاری این نهاد در طول سال ۹۹ قدردانی کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سال ۱۳۹۹ با همه تلخ‌کامی‌ها و حلاوت‌هایش گذشت، سالی که با شمیمِ دلنوازِ بعثت نبیِّ مکرم اسلام آغاز شد و با عطرِ روح‌افزای ماه شعبان المعظّم و میلاد موفورُ السُّرورِ انوارِ منوّرِ کربلا به پایان می‌رسد.
در سالی که سپری شد، تلخی شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، به‌ویژه ایتام و نیازمندان با لبیک به‌فرمان مقتدای جهان اسلام در کمک‌های مؤمنانه و حضور پرشور هم‌وطنان به‌ویژه هم استانی‌های عزیز در ماه مبارک رمضان، پویش‌های مردمی ایران همدل، ایران مهربان و جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری به شیرینی مبدّل و شهر کریمه اهل‌بیت (ع) همانند گذشته پیشگام و پیشتاز حماسه یتیم‌نوازی و مهرورزی در کشور شد.
این‌جانب در روزهای پایانی سال و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، از همّت بلند و همراهی صمیمانه شما مردم مهربان و خیّران نیکوکار استان قم در نمایش شکوه همدلی و ایثار در طول سال، تشکر می‌کنم و با تبریک سال جدید که آغاز و پایانش میلاد حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) است، همراه شما مردم شریف دست به دعا برمی‌دارم و آرزومندم که سالِ پایانِ انتظارِ عاشقانِ یوسفِ زهرا (س) باشد و پرچم انقلاب با دستان باکفایت مقامِ عظمای ولایت به دست صاحب اصلی آن رسانده شود تا شاهد پیروزی و شکوفایی مستضعفان در سطح عالَم باشیم.

اکبر میرشکار
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم