- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ایران اسلامی کانون دفاع ازفلسطین است

حجت السلام میر مومنی امام جمعه شهر و بخش کهک  در در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان درجمع نماز گزاران کهک حمايت از مظلومين فلسطین یکی از آرمانهای امام خمینی بوده است گفت : حمايت از مظلومين جايگاه ويژه اي در سيره ائمه معصومين دارد چرا که در سيره اميرالمومنين نيز داريم .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،  خطيب نمازجمعه شهر و بخش کهک با بيان اينکه فرياد مرگ بر آمريکا خصم ظالم است، تصريح کرد: بايد نسبت به اعمال اين رژيم صهيونيستي آدم کش و کودک کش فرياد سر داد و بايد گفت فرياد مرگ بر اسرائيل عبادت است.
    وي ايران اسلامي را کانون حمايت از مظلومان فلسطين عنوان کرد و با تاکيد بر اينکه رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز همين راه را دنبال مي کند يادآور شد: امروز ايران به خاطر حمايت همه جانبه اش از فلسطين سربلند است.
 امام جمعه کهک تاکيد کرد: اگر اين حمايت هاي شايسته جمهوري اسلامي نبود امروز رژيم صهيونيستي کل غزه را اشغال کرده بود.
 حجت السلام میرمومنی با بيان اينکه رژيم صهيونيستي از آغاز اشغال فلسطین تاکنون با وحشي گري و آدم کشي بسیاری جنايت فجيع را مرتکب شده است، ادامه داد:درتمامی اين جنايت ها نبايد رژيم صهيونيستي را تنها دانست بلکه بايد اردوگاه آنها يعني آمريکا، انگليس، آلمان و برخي کشورهاي غربي را ديدید که به صراحت از آدم کشي رژيم جلاد و کودک کش صهيونيستي دفاع مي کنند لذا اين سيماي واقعي آنهاست .
    امام جمعه شهر تهران خطاب به سازمان کنفرانس اسلامي گفت: شما فقط اسمتان اين است مگر مردم غزه مسلمان نيستند؛ اتحاديه عرب مگر اين مردم عرب نيستند غيرت اسلامي و عربي تان کجا رفته که اجازه مي دهيد يک ملت در يک زندان مظلومانه جان دهند.
    وي ادامه داد: سران کشورهاي مرتجع منطقه کجاي کار هستند چرا در برابر اين فجايع آرام گرفته اند.
گفتنی است سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر و بخش کهک حجت السلام احمدی بود که به بحث اخلاق در جامعه پرداخت .
مردم نماز گزار شهر و بخش کهک پس از اقامه نمازجمعه مسیر مسجد جامع تا گلزار شهر کهک را پیمودند و از رژیم غاصب و کودک کش اسراییل و ارباب جهان خوارش اعلام انزجار کردند .