- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

افزایش معنویت در نیروی انتظامی قابل تحسین است

عضو شوراي نگهبان و رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: کار نيروي انتظامي به دليل قرار داشتن تحت فرماندهي فرمانده معظم کل قوا و نائب امام زمان (عج) مقدس است و بايد ارزش این قداست را دانست و ارج نهاد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حضرت آيت الله “محمد يزدي” در ديدار سردار “کاظم مجتبايي” فرمانده انتظامي استان قم با وي، با بيان اين که نيروي انتظامي يکي از بخش هاي مهم در نیروهای مسلح و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب است، اظهارداشت: یکی از حساس ترین مسئولیت ها در کشور تامين نظم و امنيت بوده که بر عهده نيروي انتظامي است.

وي گفت: پس از انقلاب و با ادغام ژاندارمري، کميته و شهرباني تحت عنوان ناجا توسط مجلس شوراي اسلامي، همواره شاهد افزايش روح تکامل در نيروي انتظامي از لحاظ تشکیلات داخلی و همچنين عقيده، فکر و اندیشه هستيم.

رئيس جامعه مدرسین حوزه علميه قم سپس با بيان اين که ناجا بیشترین نقش را در نیروهای مسلح برعهده دارد، ضمن تحسين افزايش معنويت در نيروي انتظامي و اهتمام بيش از پيش اين نيرو نسبت به برنامه هاي معنوی و قرآني، تاکيد کرد: منشاء بسياري از جرايم کم کاري پليس دروني افراد است.

وي با بيان اين که پيشگيري کم هزينه تر از درمان است، کار نيروي انتظامي را به دليل قرار داشتن تحت فرماندهي فرمانده معظم کل قوا و نائب امام زمان (عج) مقدس دانست که بايد ارزش این قداست را ارج نهاد.

عضو شوراي نگهبان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به راهپيمايي باشکوه مردم در يوم الله ۲۲ بهمن، گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپيمايي امسال بودند اما صفوف متراکم شرکت کنندگان، که نشان از علاقه آن ها به نظام اسلامي است، باعث ياس و نا اميدي آنان شد.

رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم سپس حمايت همه جانبه مردم نسبت به انقلاب اسلامي را سبب سنگين تر شدن وظيفه مسئولان نظام دانست و گفت: مردم علاقمند به نظام و رهبری(مدظله العالي)، هرگاه احساس تکليف کنند با حضور خود در صحنه هاي مختلف همچون راهپيمايي ۲۲ بهمن جواب ياوه گويي هاي سردمداران آمريکا و رژيم غاصب اسرائيل را مي دهند.