افزایش ساعت کاری دفاتر پلیس + ۱۰ در هفته ناجا

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان از افزایش ساعت کاری دفاتر پلیس + ۱۰ در هفته ناجا خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “رضا نورعلیئی” در جلسه توجیهی و هماهنگی مدیران دفاتر خدمات الکترونیکی پلیس که در محل سالن جلسات پلیس امنیت عمومی استان قم […]

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان از افزایش ساعت کاری دفاتر پلیس + ۱۰ در هفته ناجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “رضا نورعلیئی” در جلسه توجیهی و هماهنگی مدیران دفاتر خدمات الکترونیکی پلیس که در محل سالن جلسات پلیس امنیت عمومی استان قم و به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) بر تسهیل روند ارائه خدمات به شهروندان به ویژه در هفته ناجا و ايام محرم تاکید کرد.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان افزود: شهر قم در مذهب تشیع جایگاه ویژه ای دارد و لازم است مسئولان در عرصه های مختلف با دلسوزی بیشتری به انجام وظیفه بپردازند، چرا که خدمت به مردم این شهر، اجر و ثواب ویژه‌ای دارد و خدمت به اعتلای شیعه به حساب می آید.

سرهنگ نورعلیئی با تاکید بر این که راهبرد اصلی پلیس در هفته ناجا افزایش میزان رضایتمندی عمومی از عملکرد ناجا در جهت جذب سرمایه های اجتماعی است، گفت : دفاتر خدمات الکترونیک پلیس نقش ویژه ای در تحقق این هدف دارند و لازم است با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر مدیریتی مناسب زمینه را برای خدمت رسانی مطلوب به آحاد مردم فراهم آورند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در هفته ناجا افزایش ساعت کاری دفاتر خدمات الکترونیک پلیس خواهد بود و از هم اکنون می بایست آمادگی لازم را برای انجام این مهم، کسب نمایند.

سرهنگ نورعلیئی در پایان گفت : تقارن هفته ناجا با ماه محرم فضای معنوی مناسبی را برای ارائه خدمات هر بیشتر به مردم شهید پرور قم ایجاد کرده است و برای همه مسئولین و خادمین شهر کریمه اهل بیت (س) فرصت خوبی است تا به فعالیت های خود رنگ و بوی حسینی (ع) بدهند.