افتتاح ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۴۷۰۰ ميليارد ريال در هفته ي دولت

استاندار قم در نشست خبري با خبرنگاران از افتتاح ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۴۷۰۰ ميليارد ريال در هفته ي دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  ، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دولت، طی سخنانی ضمن گراميداشت هفته ي دولت و ياد و […]

استاندار قم در نشست خبري با خبرنگاران از افتتاح ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۴۷۰۰ ميليارد ريال در هفته ي دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  ، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دولت، طی سخنانی ضمن گراميداشت هفته ي دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار كرد: اين هفته فرصت مناسبي براي مرور عملكرد نظام و يادآوري الگوهای رفتاری دولتمردان شهید براي مسئولان و مردم مي باشد.

سرمست با اشاره به دستاوردهای نظام در حوزه هاي مختلف افزود: تبيين اين دستاوردها در هفته ي دولت موجب ایجاد نشاط و امید در جامعه مي شود.

استاندار قم با اشاره به تلاش قدرت های خارجی برای سیاه نمایی موفقیت های نظام افزود: با وجود تزریق یاس و ناامیدی از سوی دشمنان و متاسفانه هم آوایی بعضی افراد با آنها در داخل نظام، در این هفته باید روح خدمتگذاری، تفاهم و پاسخگویی را بین ارکان نظام به نمایش بگذاریم.

وي با بيان اينكه ثبات و امنیت داخلی کشور را مثال زدنيست بیان کرد: در بعد سياست خارجی نیز استقامت مردم و نظام دشمنان خارجی را ناکام گذاشته است.

سرمست بیانیه ی گام دوم مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های آینده نگرانه بتوانیم سیاست های نظام و دولت را آنچنانكه در شان نظام است اجرايي كنيم.

استاندار قم در ادامه ي سخنان خود و در پاسخ به پرسش هاي خبرنگاران، با بیان اینکه مهاجرین به قم با عشق به اهل بیت علیهم السلام به این شهر آمده اند اظهار کرد: نباید شهروندانمان را درجه بندی کنیم.

سرمست با بيان اينكه به شایستگی اعتقاد دارم افزود: در انتصابات نیز تلاش کرده ایم به این مساله جامه ی عمل بپوشانیم.

سرمست همچنين با بیان اینکه بهره گیری مسئولین از مشورت بانوان خصوصا در حوزه هایی که مختص بانوان است مورد تاکید بود است خاطرنشان کرد: در این راستا به دنبال ایجاد مجمع مشورتی زنان استان قم با حضور زنان نخبه هستیم.

وي در ادامه بحث انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت خود را متعهد به اجراي سه اصل رعايت قانون، بی طرفی و مشارکت حداكثري مي داند.

استاندار قم با بیان اینکه رفتار انتخاباتی ملت ایران قابل پیش بینی نیست بیان کرد: از امروز نمی توانیم بگوییم انتخابات پرشوری در پیش نخواهیم داشت.

سرمست گفت: سهم زنان در حوزه های مدیریتی در استان قم رو به افزایش خواهد بود.

استاندار قم در بخش پايان سخنان خود با بیان اینکه تلاش می کنیم روابطمان با خبرنگاران متعالی باشد گفت: از دستگاه هاي اجرايي نيز خواسته ام نسبت به پرسش ها و انتقادات اهالي رسانه پاسخگو باشند.

در اين جلسه معاونين امور اقتصادي، عمراني و زائرين استاندار و همچنين فرماندار قم، رئيس سازمان برنامه و بودجه و مدير كل سياسي و انتخابات استان به پرسش هاي خبرنگاران در حوزه هاي مرتبط پاسخ گفتند.