افتتاح و بهره برداری از ۴۰پروژه مخابراتی در دهه فجر امسال

مدیر مخابرات منطقه قم گفت : در دهه فجر امسال ۴۰ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار میگیرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم مهندس سید اسد الله دهناد با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته توسط مخابرات استان در سنوات گذشته اظهار داشت : دردهه فجر […]

مدیر مخابرات منطقه قم گفت : در دهه فجر امسال ۴۰ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار میگیرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم مهندس سید اسد الله دهناد با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته توسط مخابرات استان در سنوات گذشته اظهار داشت : دردهه فجر امسال ۴۰ پروژه مخابراتی شامل اجرای فیبر نوری جهت ارتباط ۱۰ سایت بی تی اس تلفن همراه اول ونصب و راه اندازی ۳ دستگاه کافوی نوری، اجرای WDM جهت افزایش سرعت ارتباطات سیار و ثابت و دیتا ، نصب و راه اندازی یک سایت بی تی اس تلفن همراه مورد بهره برداری قرار میگیرد.
وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی برخی از پروژه های مخابراتی در دهه فجر امسال گفت: عملیات اجرایی نصب و راه اندازی سایت بی تی اس بلوار مرجعیت و ۵ دستگاه کافوی نوری آغاز میشود.
مهندس دهناد مدیر مخابرات منطقه قم اضافه کرد : تکمیل و توسعه شبکه ۴G در سطح استان و همچنین توسعه شبکه ۳G در ۱۷ روستای استان نیز بخشی از خدمات مخابرات منطقه قم است که در طول دهه فجر امسال در قم اجرا و تا قبل از پایان دولت دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید.

دیدار شاعر اهلبیت (ع) حاج غلامرضا سازگار با
مدیر مخابرات منطقه قم
در این دیدار که بمناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر صورت پذیرفت حاج غلامرضا سازگار با حضور در دفتر مهندس دهناد با وی دیدار کرد. در این دیدار مهندس دهناد با اشاره به خاطرات زمان انقلاب و شعارهای انقلابی آن زمان گفت : شعارها و سروده های زمان انقلاب نقش بسیار مهمی در این انقلاب داشت. وی گفت شعارهای منحصر به فرد آن دوران که توسط شاعران انقلابی و دوستدار اهلبیت سروده می شد به صورت چشمگیری فراگیرشده و در سراسر کشور توسط مردم در راهپیمایی ها اجرا می شد.
در این دیدار استاد سازگار گفت: بنده شعرهایم را بصورت پنهانی به مداحان و وعاظ میرساندم تا برای مردم بخوانند تا از این طریق راهی برای مبارزه فرهنگی با نظام شاهنشاهی ایجاد شود و شور و حالی که مردم در آن زمان از طریق اشعار و شعارهای انقلابی پیدا میکردند واقعا ستودنی بود.