افتتاح ساختمان جدید اورژانس اجتماعی پردیسان قم

همزمان با هفته دولت طی مراسمی با حضور دکتر گروسی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری ، دکتر ملک زاده مدیر کل اجتماعی استانداری و دکتر کریمی اصل سرپرست بهزیستی قم ساختمان جدید اورژانس اجتماعی پردیسان افتتاح شد . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی بهزیستی استان قم سرپرست معاونت سیاسی […]

همزمان با هفته دولت طی مراسمی با حضور دکتر گروسی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری ، دکتر ملک زاده مدیر کل اجتماعی استانداری و دکتر کریمی اصل سرپرست بهزیستی قم ساختمان جدید اورژانس اجتماعی پردیسان افتتاح شد .
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی بهزیستی استان قم سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم در آئین افتتاح این ساختمان با اشاره به خدمات ارزنده اورژانس اجتماعی و پایگاههای خدمات اجتماعی بهزیستی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ، بر ارتقاء مهارتهای کارشناسان و پرسنل مراکز آسیبها متناسب با رشد آسیبها ، تنوع آسیبها و بروز آسیبهای نوپدید و همچنین ارتقاء دانش و آگاهی جامعه هدف تاکید کردند و از خدمات بهزیستی در بخشهای مختلف خصوصا پیشگیری ، کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی تقدیر کردند .
دکتر گروسی ضمن تاکید بر تعامل بین بخشی بین کلیه دستگاههای مرتبط با آسیبهای اجتماعی در سطح استان با اشاره به نیاز مبرم جامعه به خدمات کنترل و کاهش آسیب ، راه اندازی مراکز مشابه در سایر مناطق حاشیه ای شهر قم و همچنین شهر جعفریه را خواستار شد و بر پیگیری تامین امکانات ، اعتبارات و پرسنل لازم این مراکز تاکید نمود .
دکتر گروسی فعالیت در حوزه آسیبها را کاری تخصصی برشمرد و ضمن تاکید بر ارائه خدمات موثر و به موقع در این زمینه از حمایت جدی استانداری از خدمات بهزیستی در حوزه آسیبهای اجتماعی خبر داد .
در ادامه این مراسم دکتر ملک زاده مدیر کل امور اجتماعی استانداری هم ضمن اشاره به برنامه های استانداری و فعالیت کمیته های مرتبط با موضوع آسیبها در استان ، کنترل و کاهش آسیبها را اولویت استان برشمرد و توجه جدی به آموزش مهارتهای زندگی به عنوان یکی از ابزارهای کاهش و پیشگیری از آسیبها تاکید نمود .
لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم دکتر کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم ضمن تبریک هفته دولت گزارشی از برنامه ها و اقدامات بهزیستی استان در زمینه کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی ، فعالیت پایگاههای خدمات و سلامت اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهر و خدمات اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و برنامه توسعه این خدمات ارائه کردند و اختلافات خانوادگی ، کودک آزاری ، همسرآزاری را عمده ترین علت تماس با اورژانس اجتماعی خصوصا در منطقه پردیسان برشمرد.