اعمال محدوديت های ترافیکی تاسوعا وعاشورا درمحورهای مواصلاتی قم

رئیس پلیس راه استان محدوديت و ممنوعيت هاي ترافیکی تاسوعا و عاشوراي حسيني را در محورهای مواصلاتی استان اعلام کرد. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مختار پناهی ” اظهار داشت:  به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ياران با […]

رئیس پلیس راه استان محدوديت و ممنوعيت هاي ترافیکی تاسوعا و عاشوراي حسيني را در محورهای مواصلاتی استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مختار پناهی ” اظهار داشت:  به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ياران با وفايش و تعطيلي چند روزه به همين مناسبت و تقارن آن با تعطيلات پاياني هفته، محورهاي مواصلاتي استان به خصوص محور “قم – سلفچگان” از حجم ترافيک سنگيني برخوردار خواهد شد.

وی افزود: به جهت افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور و به حداقل رساندن تصادفات جاده اي محدوديت و ممنوعيت تردد در محورهاي استان قم به مرحله اجرا گذاشته مي شود .

سرهنگ پناهی ادامه داد: تردد كليه تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۶۰۰ الي ۲۴۰۰ روزهاي جمعه و شنبه مورخ ۹۷/۶/۳۰ و ۹۷/۶/۳۱  از محور سلفچگان به قم (باند رفت به سمت قم ) و محور قديم قم تهران و بالعکس ممنوع مي باشد.

رئیس پلیس راه استان قم افزود: رانندگان اين گونه وسايل نقليه مي توانند از محور “اتوبان تهران – ساوه – سلفچگان يا آزاد راه قم – گرمسار” برای عزيمت به استان تهران به عنوان محور جايگزين استفاده کنند.

////////////////////////////

دستگیری باند ۳ نفره سارقان منزل و اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در قم

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري باند ۳ نفره سارقان منازل در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات ماموران به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،‌ اظهارداشت: : در پي وقوع چندين فقره سرقت منازل در سطح استان قم، ‌موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد سارقان غیر بومی بودند و بصورت یک باند ۳ نفره اقدام به سرقت از منازل استان می کردند.

به گفته وي، ماموران با انجام یکسری اقدامات پليسي موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ نفر عضو این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ کرمی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان  به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم بیان داشت: در نهايت متهمان به همراه پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

سرهنگ کرمي خاطرنشان کرد: تحقیقات پیرامون شناسایی و دستگیری سایر همدستان این باند همچنان ادامه داشته که به محض حصول نتیجه اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در پایان به شهروندان هشدار داد: حتی الامکان درب های ورودی و داخلی منزل را به سیستم هشداردهنده مجهز و از نگهداری وجوه نقد و اشیاء قیمتی در منزل پرهیز کرده و شب ها هنگام استراحت تمامی درب های ورودی ساختمان را قفل و سعی کنید از قفل های ایمنی استفاده شود.

سرهنگ کرمی توصیه کرد: از همشهریان درخواست داریم برای اطمینان بیشتر بر روی دیوارها، تمامی پنجره ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگیر حفاظ محکم و مقاوم نصب کنند.