اعمال قانون خودرو متخلف به کشف کالای قاچاق منجر شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله قاچاق کالا در پی اعمال قانون یک دستگاه متخلف در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران گشت پلیس راه استان حین انجام مأموریت در محور کمربندی “قم-اراک” […]

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله قاچاق کالا در پی اعمال قانون یک دستگاه متخلف در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران گشت پلیس راه استان حین انجام مأموریت در محور کمربندی “قم-اراک” یک دستگاه خودرو سمند را به دلیل تخلف مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی متوقف کردند.

وی  تصریح کرد: راننده فاقد گواهی نامه رانندگی بوده و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودرو حامل ۸۸۰ عدد پوشاک زنانه و بچگانه قاچاق است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: ضمن اعمال قانون راننده متخلف، نامبرده به دلیل فاقد گواهینامه بودن و همچنین حمل کالای قاچاق به مرجع قضائی معرفی شد.

پیام تسلیت فرمانده انتظامي استان قم به مناسبت فرارسيدن ماه محرم

فرمانده انتظامي استان قم همزمان با ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) پيام تسليتي به شرح ذیل صادر کرد.

ماه محرم ماه تجلي امر به معروف و نهي از منکر مردان بزرگ خداست و بهترين فرصت براي اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر است، در این ماه با سوگواري و عزاداري بار ديگر با کاروان عاشقان دلسوخته سلطان عشق همگام و همنوا مي شويم.

پر واضح است، نيروي انتظامي با کمال افتخار در راستاي تأمين نظم و امنيت و خدمتگزاري به مردم قدرشناس و ولايي با مشارکت و همراهي قاطبه عزاداران عزيز انجام وظيفه خواهد کرد.

محرم ماه نهضت بزرگ سيد شهيدان و سرور اولياي خداست كه با قيام خود در مقابل طاغوت، تعليم سازندگي و كوبندگي به بشر داد و راه فناي ظالم و شكستن ستمكار را به فدائي دادن و فدائي شدن دانست و اين خود سر لوحه تعليمات اسلام است براي ملت ما تا آخر دهر

برپايي خيمه عزاداري تنهاترين سردار كربلا و حرکت دسته هاي سوگواري حسيني(ع) در طول تاريخ موجب زنده داشت پيام «کل يوم عاشورا و کل ارض کربلا» گرديده و چه زيبا معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند”محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است”.

فرماندهي انتظامي استان قم نيز ضمن گراميداشت حماسه عظيم و باشكوه الهي عاشورا با بسيج همه امکانات و نيروهاي خدوم خود به برقراري نظم و امنيت عزاداران حضرت ابا عبدالله (ع) و تسهيل ترافيک و امداد رساني انتظامي خواهد شتافت تا شاهد شکوه هرچه بيشتر مراسم عزاداری و مردمي پيروان ولايت باشيم.

سرتيپ دوم پاسدار ” عبدالرضا آقاخانی” فرمانده انتظامي استان قم