اعلام محدوديت و ممنوعيت هاي ترافيکي نيمه شعبان در قم

سرپرست پليس راه استان محدوديت و ممنوعيت هاي ترافيکي تعطيلات نيمه شعبان را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم سرهنگ “مختار پناهي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به حضور ميليوني زائران در شهر مقدس قم براي حضور در جشن بزرگ نيمه شعبان و به دليل افزايش سفرهاي […]

سرپرست پليس راه استان محدوديت و ممنوعيت هاي ترافيکي تعطيلات نيمه شعبان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم سرهنگ “مختار پناهي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به حضور ميليوني زائران در شهر مقدس قم براي حضور در جشن بزرگ نيمه شعبان و به دليل افزايش سفرهاي بين شهري و تراکم ترافيک در اين ايام، محدوديت و ممنوعيت تردد براي افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور در استان اجرا مي شود.

وي گفت: تردد انواع تريلر، كاميون و کاميونت از ساعت ۱۲۰۰ روز سه شنبه ۱۱ ارديبهشت الي ۲۴۰۰ روز چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت از ميدان ۷۲ تن به سمت جمکران ممنوع و وسايل نقليه مي توانند از مسير جايگزين(روي پل ميدان ۷۲ تن به سمت اتوبان “قم-کاشان”) تردد کنند.

سرپرست پليس راه استان گفت: از عوارضي اتوبان “قم – کاشان” به سمت ميدان ۷۲ تن ممنوع و وسايل نقليه مي توانند از مسير جايگزين (بعد از عوارضي اتوبان قم – کاشان به سمت رودخانه تغيير مسير داده و در ادامه از کنار گذر منتهي به خيابان شهيد باديان وارد کمربندي امام علي(ع) و به سمت جاده قديم “قم-تهران” و سلفچگان) تردد کنند.

سرهنگ پناهي ادامه داد: جاده قديم “کاشان – قم” نرسيده به پل اميرکبير به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع بوده و وسايل نقليه مي توانند از مسير جايگزين (کنارگذر پل اميرکبير وارد اتوبان “کاشان – قم”) استفاده کنند.

سرپرست پليس راه استان قم افزود:با توجه به حجم ترافيک در ميدان ۷۲ تن وسايل نقليه سنگين که از اتوبان “قم-کاشان” به مقصد تهران در حرکت هستند مي بايست قبل از رسيدن به عوارضي “قم-کاشان” ، آزاد راه “قم-گرمسار” را جهت ادامه مسير انتخاب و تردد داشته باشند.