اعلام رسمی تشکیل کار گروه رسانه ستاد امر به معروف استان قم

دردومین نشست مسئولان ستاد امر ونهی از منکر استان قم وتعدادی از اصحاب رسانه ، تشکیل کار گروه رسانه ستاد امر به معروف استان قم رسما اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،در این کار گروه که دیروز عصر دومین نشست آن توسط مسئولان ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قم […]

دردومین نشست مسئولان ستاد امر ونهی از منکر استان قم وتعدادی از اصحاب رسانه ، تشکیل کار گروه رسانه ستاد امر به معروف استان قم رسما اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،در این کار گروه که دیروز عصر دومین نشست آن توسط مسئولان ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قم در محل ستاد برگزار شد،نمایندگانی از ۱۵رسانه حضور دارند که شامل نمایندگانی از رسانه های مکتوب،ومجازی بودند که میر ابوالحسن میرهادی نیز به عنوان دبیر این کار گروه از سوی این ستاد انتخاب شد.

در این نشست سید محمد تقی حسینی جانشین دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قم با اشاره به اهمیت وجایگاه رسانه در ترویج اهداف این ستاد اظهار داشت:رسانه ها همواره بازوی توانمندی برای ترویج ارزشهای مثبت درجامعه هستند وما در نظر داریم با تشکیل این کار گروه ،بیش از این به ترویج این فریضه الهی درمیان مردم بپردازیم.

وی افزود:باتوجه به حلول فصل گرما،هم اکنون رعایت صرفه جویی در مصرف آب وبرق نیز خودش یک معروف است.همچنین رعایت عفاف وحجاب در این گرمای طاقت فرسانیز یک معروف بزرگ است.

وی زبان خوش را بهترین شیوه انجام این فریضه الهی ذکر کرد وخاطر نشان کرد:همواره نحوه وبیان خوب از مستلزمات امر به معروف ونهی از منکر بوده وخواهد بود وهمه مردم باید خود را در انجام این فریضه الهی ملزم بدانند.

حجه الاسلام بحری معاونت فضای مجازی  ورسانه این ستاد نیز در این کارگروه اظهار داشت:ماباید بی تفائتی را در جامعه نقد کنیم ونسبت به ناهنجاری های جامعه بی تفاوت نباشیم.

وی گفت:بحث مسئولیت اجتماعی برای اثرگذاری  امر به معروف ونهی از منکر،احترام به حقوق دیگران،رعایت حجاب وعفت در میان خانمها وآقایان و.. از مستلزمات این مقوله است واینگونه نباشد که ما در بحث پوشش تنها رعایت آن را از سوی خانمها مدنظر قرار بدهیم وآقای بد پوشش  را در این زمینه  به حال خود رها کنیم.باید همانندی که به بانوان در این زمینه تذکر می دهیم،به آقایان بد پوشش نیز تذکر دهیم ،البته بازهم تاکید میکنم بالحن وزبان خوب.

همچنین آمران به معروف باید خود نیز تحمل شنیدن تذکرات دیگران را داشته باشند .

درپایان این جلسه،مسئولان این ستاد پس از شنیدن پیشنهادات حاظران در این کارگروه،احکام آنان را نیز به آنها تقدیم نمودند.