اعزام کاروان های راهیان نور قمی ها از ۲۵ اسفندماه

معاون امور زائرین استاندار قم از اعزام کاروان های راهیان نور از ۲۵ اسفندماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی استانداری قم جلسه پایانی شورای فرهنگ عمومی استان در سال ۹۶ به ریاست آیت الله سعیدی در محل ساختمان اداری آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) برگزار شد. در این […]

معاون امور زائرین استاندار قم از اعزام کاروان های راهیان نور از ۲۵ اسفندماه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی استانداری قم جلسه پایانی شورای فرهنگ عمومی استان در سال ۹۶ به ریاست آیت الله سعیدی در محل ساختمان اداری آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) برگزار شد.
در این جلسه یونس عالی پورمعاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود زائرین و مسافرین به استان قم، اظهار کرد: از اول  دی ماه جلسه های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان اجرایی شد  و به بررسی نیازمندی های استان برای فراهم نمودن بستر استقبال و پذیرایی از زائرین نوروزی پرداخته شده است.
وی با تبیین وظایف کمیته های مختلف در این ستاداضافه کرد: کمیته های ۱۱ گانه در بخش های مختلف فعال هستند و به خدمات رسانی به مسافرین و زایرین می پردازند.
عالی پور با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از عملکرد سال گذشته افزود: نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گرفت و امسال برنامه ها با قوت پیگیری می شود تا شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی باشیم.
معاون جانشین ستاد تسهیلات زایرین و خدمات سفر قم ادامه داد: همه بخش های امدادی و درمانی اعلام آمادگی کرده اند تا با تمام ظرفیت به مسافران خدمات ارائه کنیم.
 وی همچنین با بیان برنامه های استان برای اعزام کاروان راهیان نور در ایام نوروز خاطر نشان کرد:  در این برنامه که از ۲۵ اسفند آغاز می شود با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متقاضیان در سه مرحله دانش آموزی دانشجویی و خانوادگی به مناطق جنگی جنوب اعزام خواهند شد.