اعزام والیبالیست قم به پیکارهای قهرمانی دختران آسیا

نایب‌رئیس بانوان هیأت‌‌ والیبال استان قم از انتخاب بازیکن نوجوان والیبال دختران قم برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،نسرین رامین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حال حاضر والیبال استان قم در بخش بانوان در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه شامل نوجوانان […]

نایب‌رئیس بانوان هیأت‌‌ والیبال استان قم از انتخاب بازیکن نوجوان والیبال دختران قم برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،نسرین رامین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حال حاضر والیبال استان قم در بخش بانوان در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه شامل نوجوانان و جوانان دارای نماینده است و این موضوع توانمندی والیبال قم را نشان می‌دهد و باید به آن توجه بیشتری کرد.

وی ادامه داد: مهسا آراسته نماینده والیبال قم در تیم ملی جوانان ایران است، تیمی که خود را برای اعزام به رقابت‌های جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا در سال آینده آماده می‌کند و آراسته با تجربه بازی و مربیگری در این رشته یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی است.

نایب‌رئیس بانوان هیأت‌‌ والیبال استان قم با اشاره به دعوت ۴۳ بازیکن به اردوی تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان، بیان کرد: در بین بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی نوجوانان که اردوی آنها در دو گروه (الف) و (ب) برگزار خواهد شد، کوثر علی‌مرادی نماینده دختران مستعد والیبال قم است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال آسیا آماده‌ می‌کند، رقابت‌هایی که از ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ به میزبانی شهر ناخون‌پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد.

رامین افزود: برای این منظور سومین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی با حضور ۴۳ بازیکن در دو گروه برگزار خواهد شد، در حالی که این مرحله به مدت ۱۰ روز برنامه‌ریزی شده و تمرینات ملی‌پوشان در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میزبانی این مرحله از تمرینات تیم ملی دختران نوجوان را هیأت‌‌ اصفهان بر عهده دارد، اضافه کرد: کوثر علی‌مرادی در گروه (ب) نفرات دعوت شده به این اردو حضور دارد و امیدواریم با توجه به قابلیت‌های فنی خوبی که دارد در ترکیب تیم ملی حضور در مسابقات آسیایی را تجربه کند و نماینده سرافراز والیبال قم باشد.