اعتراف سارق ۲۷ساله به ۳۵فقره سرقت داخل خودرو در قم

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يک سارق داخل خودرو و اعتراف وي به ۳۵فقره سرقت در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در قم موضوع در دستور مأموران انتظامي استان قرار گرفت. به […]

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يک سارق داخل خودرو و اعتراف وي به ۳۵فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در قم موضوع در دستور مأموران انتظامي استان قرار گرفت.

به گفته وي تحقيقات در اين رابطه ادامه داشت تا اينکه متهم ۲۷ ساله توسط مأموران کلانتري ۳۰ قم شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: در ادامه پس از انتقال نامبرده به پليس آگاهي استان قم در تحقيقات مأموران به ۳۵فقره سرقت داخل خودرو در قم اعتراف کرد.

سرهنگ کرمي گفت: تاکنون تعدادي از مال باختگان شناسايي و تلاش جهت شناسايي ساير مال باختگان نيز همچنان ادامه دارد.

رئيس پليس آگاهي استان قم در پايان با بيان اين که اشياء قيمتي، اسناد و مدارک اتومبيل و هويتي در داخل خودرو و در معرض ديد براي سارقان وسوسه انگيز است از رانندگان خواست، از گذاشتن هر گونه وسيله بر روي صندلي خودرو و در معرض ديد خودداري کنند.

…………………………………………………………..

 

کشف ۲۴ کيلوگرم ترياک در قم

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۲۴ کيلوگرم ترياک در قم خبر داد.

سرهنگ”غلام عباس بلفکه”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:در پي رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مشخص شد يک قاچاقچي قصد دارد محموله مواد مخدر را توسط يک دستگاه کاميون از جنوب کشور به تهران منتقل و از حوزه استحفاظي قم عبور کند، بنابر اين با اطلاع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

به گفته وي در ادامه ضمن هماهنگی قضائی يک اکیپ عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محورهای مواصلاتي استان اعزام شدند.

سرهنگ بلفکه افزود:سرانجام با تلاش مأموران، خودرو مذکور شناسايي، متوقف و جهت بررسی به مقر پلیس منتقل شد.

وي گفت: نهايتاً پس از بازرسی تخصصی ۲۴ کیلوگرم تریاک در قالب ۵۵ بطری پلاستیکی کوچک که به طرز ماهرانه اي جاساري شده بود، کشف و راننده و سرنشين خودرو نيز دستگير شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.