- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

اطلاع‌رسانی برنامه های اماکن متبرکه در دهه کرامت از طریق سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اطلاع‌رسانی برنامه های اماکن متبرکه در دهه کرامت از طریق سامانه ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مهدی کلانترزاده با اشاره به آغاز دهه کرامت از میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(ع) تا میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: شهر مقدس قم در این ایام میزبان خیل عظیم زائرین و دوست‌داران خاندان عصمت و طهارت است و برنامه‌های متنوعی نیز در اماکن متبرکه و مذهبی و معنوی شهر به مناسبت این ایام پر سرور و شادی برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های متنوع حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به مناسبت دهه کرامت، تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته برنامه‌های حرم مطهر و مسجد جمکران و همچنین اماکن شاخص متبرکه شهر قم به مناسبت دهه کرامت از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

کلانترزاده گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته لیست سخنرانان،مداحان،ادعیه خوانان و برنامه‌های این ایام در اختیار همکاران ما در سامانه ۱۳۷ قرار گرفته و مردم می‌توانند با تماس با این سامانه در جریان برنامه‌های اماکن متبرکه قرار گیرند.

وی افزود: همچنین برنامه‌های نماز جمعه نیز از طریق سامانه ۱۳۷ به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم تصریح کرد:با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در صدد هستیم امکان اطلاع رسانی دائمی برنامه های اماکن متبرکه ، مذهبی و معنوی شهر را به مجاورین و زائرین کریمه اهل بیت علیهم السلام داشته باشیم.