اسکان مسافران به جای مانده قطار اهواز در حرم حضرت معصومه(س)

مدیر حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: مسافران قطار اهواز که به دلیل مسدود بودن راه، از ادامه مسیر باز مانده بودند، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اسکان یافتند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، علی اوسط مغانلو در گفت و گویی با […]

مدیر حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: مسافران قطار اهواز که به دلیل مسدود بودن راه، از ادامه مسیر باز مانده بودند، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اسکان یافتند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، علی اوسط مغانلو در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: به دلیل بارش های شدید باران به به وجود آمدن سیلاب ها، مسیر ریلی به سمت اهواز مسدود شده و بسیاری از مسافران در راه مانده اند.
وی با اشاره به اسکان مسافران قطار مشهد اهواز در حرم مطهر گفت: با مسدود شدن مسیر اهواز، ۲۳۰ زن و مرد از سوی راه آهن قم به ما معرفی شدند که همگی در زائرسرای کوثر این آستان شریف اسکان یافتند.
مدیر حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با بیان این که تا زمانی که مسیر اهواز باز نشده باشد، زائر سرای کوثر آستان مقدس میزبان در راه ماندگان است، گفت: این مسافران امشب مهمان سفره مهمانسرای آستان مقدس بانوی کرامت هستند.