- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

استقبال از اجرای نمایش «شاهین و گرگ‌های بلا»

دو اجرای نخست نمایش شاد و کودکانه‌ی «شاهین و گرگ‌های بلا» که از پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ به روی صحنه رفته‌است با استقبال مخاطبان روبرو شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان قم، این نمایش که به کارگردانی محمد جواد پیروزی در بهمن و اسفند ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۹ در تالار مرکزی قم به روی صحنه می‌رود، داستان دو گرگ بلاست که نقشه‌شان برای بدست آوردن حیوانات طویله شکست خورده و به بیابانی خشک و بی‌آب فرار ‌کرده‌اند. در آنجا با درختی سرسبز مواجهه می‌شوند و ….

نمایش «شاهین و گرگ‌های بلا» به همت حوزه هنری قم و با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان، از ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ در سالن آمفی تئاتر تالار مرکزی شهر به نشانی: بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، میدان نواب شهر به روی صحنه خواهدرفت.

علاقمندان می‌توانند بلیط این نمایش را از سایت بیلیتاما به نشانی www.bilitama.com  خریداری کنند. همچنین جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن همراه ۰۹۱۹۶۴۹۱۰۶۹ تماس حاصل نمود

========

آغاز به کار نمایشگاه «ترامپیسم؛ جنون شیطان» در قم 

برگزیده آثار دومین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم، با عنوان «ترامپیسم؛ جنون شیطان» روز شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ در قم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در این نمایشگاه که از ۱۲ تا ۲۳ بهمن ماه در نگارستان اشراق و مرکز همایشهای غدیر برپا خواهد بود، ۲۰۰ اثر از هنرمندان کشورهای مختلف به نمایش گذاشته شده‌است.

نمایشگاه «ترامپیسم؛ جنون شیطان» به همت واحد تجسمی حوزه هنری قم و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

علاقمندان برای بازدید از آثار نمایشگاه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ به مرکز همایش‌های غدیر به نشانی چهار راه شهداء، ابتدای خیابان معلم و در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نگارستان اشراق به نشانی چهار راه شهداء، ابتدای خیابان صفائیه مراجعه نمایند.