- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

استخدام نیروی انسانی درسازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قم

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم از استخدام نیروی انسانی در مشاغل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سید علی بیگدلی با اعلام این خبر گفت:  شهرداری قم به حول و قوه الهی با توجه به نیازهای احصاء شده در خصوص تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم و با عنایت به انجام فرآیند های قانونی مرتبط در خصوص اخذ مجوز نهاد های ذی ربط از جمله وزارت کشور و سازمان امور اداری و استخدامی، در تیر ماه سال جاری و بر اساس برگزاری دو مرحله آزمون علمی و عملی، تعداد ۵۸ نفر نیروی مامور و راننده آتش نشان در مقاطع تحصیلی دیپلم و برخی رشته های تحصیلی کاردانی و کارشناسی را جذب می نماید.

مدیرکل سرمایه انسانی و عضو کمیته برگزاری آزمون آتش نشانی شهرداری قم افزود: آزمون مذکور در ۱۸ مرداد ماه سال جاری با نظارت و مدیریت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، استانداری قم و مشارکت شهرداری، توسط جهاد دانشگاهی به صورت متمرکز در چندین استان کشور از جمله استان قم برگزار می گردد.

بیگدلی افزود: داوطلبان عزیز جهت ثبت نام و کسب اطلاع کامل از شرایط شرکت، مواد آزمون، نحوه ثبت نام از تاریخ ۱۰/۴/۹۸ به آدرس اینترنتی hrtc.ir مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم با جذب جوانان برگزیده در مشاغل مورد نیاز شاهد ارتقاء کیفی فعالیت های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر قم در راستای خدمات رسانی به مجاورین و زائرین حرم کریمه اهل بیت ” علیه السلام ” باشیم.

بهره برداری از بوستان بانوان منطقه هشت در دهه کرامت

شهردار منطقه هشت قم از بهره برداری از بوستان بانوان واقع در بلوار مسلم پردیسان در دهه کرامت خبر داد.

شهردار منطقه هشت قم گفت: بوستان بانوان واقع در بلوار مسلم پردیسان در دهه کرامت به بهره برداری می رسد.
ابوالفضل مستقیمی با بیان اینکه عملیات عمرانی این پروژه از اواخر سال ۹۶ آغاز شده است، ابراز داشت: این بوستان با مساحتی بالغ بر ۱۳،۲۰۰متر مربع در راستای رفاه حال بیشتر بانوان احداث شده است.
وی در ادامه به هزینه احداث بوستان اشاره کرد و ابراز داشت: هزینه احداث این بوستان بیش از ۲۲میلیارد ریال بوده است.
مستقیمی با بیان اینکه کاربری های متعددی برای بوستان فوق در نظر گرفته شده است، افزود: فضای سبز، نمازخانه، سرویس بهداشتی، بوفه، اتاق مدیریت و انبار، و اتاق کودک از جمله کاربری های در نظر گرفته برای این بوستان می باشد.
وی در ادامه زمین های بازی شنی و بازی کودکان، مسیر دوچرخه سواری، آبنما، آلاچیق و مبلمان شهری را از دیگر امکانات این بوستان برشمرد.
مستقیمی در پایان توسعه فضای سبز و بوستان های شهری را از اولویت های مدیریت شهری در منطقه‌هشت برشمرد و خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز عملیات عمرانی چندین بوستان در حال انجام است.