استان قم در زمینه کفش حرف اول را در کشور میزند

  نمایشگاه سراسری صنعت کفش که از سوم تاششم بهمن ما در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برپا بود،امشب به کار خود پایان داد. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم ،رئیس انجمن صنایع کفش ماشینی استان قم در گفتگو با خبرنگار ما درحاشیه این نمایشگاه اظهار داشت:در این نمایشگاه حدود ۵۰غرفه از استان های […]

 

نمایشگاه سراسری صنعت کفش که از سوم تاششم بهمن ما در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برپا بود،امشب به کار خود پایان داد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم ،رئیس انجمن صنایع کفش ماشینی استان قم در گفتگو با خبرنگار ما درحاشیه این نمایشگاه اظهار داشت:در این نمایشگاه حدود ۵۰غرفه از استان های قم – تهران – اصفهان – کرمانشاه –تبریز حضور دارند ودرطی ۳روز ،به عرضه تولیدات خود به خریداران عمده بخش صنعت کفش پرداختند.

ابوالفضل فراهانی به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره کرد وافزود:هدف ما توسعه ورشد صنعت کفش استان قم می باشد که این نمایشگاه  می تواند بهترین زمینه برای تبادل تجربیات وعرضه تولیدات باشد.

وی گفت :استان قم باداشتن بیش از ۲۰۰واحد صنعتی فعال در زمینه تولید کفش وبویژه کفش ماشینی ،رتبه اول را در کشور در این زمینه دارد وهم اکنون صادرات استان قم به کشورهای عراق،افغانستان،پاکستان،ترکیه ،آسیای میانه و..می باشد واستان قم بیش از ۸۰درصد تولیدات کفش ماشینی کشور را برعهده دارد.

وی درپایان از کلیه بازرگانان کشورهای همسایه که در زمینه واردات کفش فعال هستند خواست که به قم آمده وبه صورت مستقیم این تولیدات را باقیمتی به مراتب پایین تر از واسطه ها خریداری نمایند.