استان قم در رده های اول رسیدگی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ قرار دارد

فرمانده انتظامی استان قم در بازدید از مجموعه ی فوریت های پلیس ۱۱۰و یگان امداد گفت: استان قم در رده های اول سرعت ، دقت و صحت رسیدگی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ قرار دارد. سردار مجتبایی اظهار داشت: این دو مجموعه بعنوان نیروی توانمند و قدرتمند پلیس به وظیفه اش عمل کرده و تاکنون […]

فرمانده انتظامی استان قم در بازدید از مجموعه ی فوریت های پلیس ۱۱۰و یگان امداد گفت: استان قم در رده های اول سرعت ، دقت و صحت رسیدگی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ قرار دارد.

سردار مجتبایی اظهار داشت: این دو مجموعه بعنوان نیروی توانمند و قدرتمند پلیس به وظیفه اش عمل کرده و تاکنون توانسته با انواع جرائم به خصوص با جرایم مهم و خشن به خوبی برخورد کنند .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: اکنون سرعت عمل ، قدرت رسیدگی و پاسخگویی پلیس نسبت به وظایفی که برعهده اش قرار دارد در سطح بسیار خوبی است ، استان قم در رده های اول سرعت ، دقت و صحت رسیدگی به فوریت های پلیس ۱۱۰ قرار دارد .

وی تاکید کرد: چهارشنبه آخر سال را پیش رو داریم ، یگان امداد و پلیس ۱۱۰ نیاز به هوشیاری بالاتری دارند ،گرچه الآن در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته و از قدرت عملیاتی مطلوبی برخوردارند .

سردار مجتبایی اظهار امیدواری کرد که پلیس در چهارشنبه آخر سال نیز مانند ماموریت های گذشته ،هوشمندانه و مقتدارنه به وظیفه خود عمل کند .

وی ادامه داد: مهم این است که بتوانیم چهارشنبه آخر سال را  مدیریت کنیم یعنی جریانات ، موضوعات ، اتفاقات و پیش آمدها را مدیریت کنیم .

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: پلیس نباید در انجام ماموریت های خود  بیش انگاری ، تندروی و  افراط یا کوتاهی و غفلت داشته باشد بلکه بایستی همواره هوشمندانه و مقتدارنه ماموریت هایش را پشت سر بگذارد.

وي با بيان اين که به صورت میانگین روزانه حدود ۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ تماس با پلیس۱۱۰ قم گرفته مي شود، افزود: در ۱۱ ماهه گذشته بيش از ۳۷۴ هزار تماس مردمي با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ قم گرفته شده که ۶۰درصد آن عملياتي شده است.

سردار مجتبایی خاطر نشان کرد: زمان حضور پلیس طبق استانداردهای تعریف شده ۱۲ دقیقه پس از تماس با ۱۱۰ است اما خوشبختانه پلیس قم توانسته براي ارائه اقدامات و خدمات، میانگین زمان حضور خود را به ۷ دقیقه تقلیل دهد ،بنابراین سرعت عملکرد پليس ۱۱۰ در پاسخگويي به امدادخواهي شهروندان مناسب ارزیابی می شود.