استاندار قم:هر استاد یک مسئله و هر دانشگاه یک پروژه 

 استاندار قم‌ خواستار ارائه پروژه های توسعه ای استان توسط اساتید و دانشگاهیان شد . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم ،استاندار قم با تاكيد بر ارائه طرح هاي توسعه اي استان قم در كارگروه هاي تخصصي توسط دانشگاهيان گفت: هر استاد یک مسئله و هر دانشگاه یک […]

 استاندار قم‌ خواستار ارائه پروژه های توسعه ای استان توسط اساتید و دانشگاهیان شد .
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم ،استاندار قم با تاكيد بر ارائه طرح هاي توسعه اي استان قم در كارگروه هاي تخصصي توسط دانشگاهيان گفت: هر استاد یک مسئله و هر دانشگاه یک پروژه را در مسیر توسعه استان ارائه دهند
دكتر بهرام سرمست استاندار قم در مراسم تجليل از مقام استاد در سالن شهيد بهشتي دانشگاه قم، با بیان اینکه دانشگاه ها تفاوت ماهوی با محیط هاي اداری دارند گفت: در عین حال این دیدگاه منافی بازاندیشی و ریشه یابی کاستی ها نيست.
سرمست با تاکید بر پیوند دانشگاه، دولت و صنعت افزود: بخش های مختلف نیازمند کمک به یکدیگر هستند و نباید خود را بی نیاز از هم بدانند.
وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای برقراری ارتباط بین دانشگاه و دولت، ایجاد دفتر ارتباط دولت با دانشگاه ها در استانداری قم را مورد توجه قرار داد و  افزود: این ارتباط باید به حل مشکلات و توسعه ی استان منجر شود.
استاندار قم گفت: ساز و کار لازم برای استفاده از ظرفیت دانشگاهیان در حوزه های مختلف در شورای مشورتی دانشگاه های استان قم باید اندیشیده شود.
سرمست خاطرنشان کرد: هر دانشگاه باید یک پروژه را در قالب کارگروه پژوهشي ارائه کرده و نتیجه ی آن را در اختیار دولت قرار دهد.
مقام عالی دولت در استان افزود: خروجی کار پژوهشی باید راهکاری برای حل مشکلات طرح های سیاسی، اقتصادی و عمرانی استان قم باشد.