- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

استاندار از شرکت آب و فاضلاب شهری قم تقدیر کرد

استاندار قم از شرکت آب و فاضلاب استان در راستای مشارکت در طرح‌های مدیریت پیک بار برق در تابستان سال گذشته و اقدامات سال جاری تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، استاندار قم در جلسه شورای اداری استان با اهدا لوح سپاسی به دکتر صادق پور از مشارکت و تعامل شرکت آب و فاضلاب استان در طرح‌های مدیریت پیک بار برق در تابستان سال گذشته قدردانی کرد.

مهندس سیدمهدی صادقی در این لوح سپاس آورده است: با عنایت به اهمیت مدیریت مصرف انرژی به منظور مقابله با کمبودها و ارتقا بهره‌وری در این حوزه، بدینوسیله از مشارکت و تعامل ارزنده جنابعالی و همکاران محترم در زمینه کمک به اجرای شایسته طرح مدیریت پیک بار تابستان سال ۹۶ و نیز اعلام آمادگی مجدد برای همکاری با شرکت توزیع برق استان قم برای تابستان امسال، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

استاندار قم در پایان این لوح سپاس تاکید کرده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال، همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و صیانت از منابع و سرمایه‌های ملی موفق و سربلند باشید.

همچنین رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان در راستای مشارکت در طرح‌های مدیریت پیک بار در تابستان سال گذشته تقدیر کرده و لوح سپاسی را به جهت همکاری‌های بسیار خوب مهندس حسنی رئیس گروه انرژی و سیستم‌های تله‌متری و کنترل از راه دور شرکت به وی اهدا کرد.