از عطر معنویت دفاع مقدس تا پرداختن به معضل اعتیاد جوانان

نخستین روز از جشنواره استانی تئاتر قم با اجرای سه نمایش با موضوعات دفاع مقدس، پرداختن به مسائل تروریستی و پرداختن به معضل اعتیاد جوانان با شور و حرارت و استقبال جوانان مواجه بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،نخستین روز از برگزاری بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم با تک اجرای نمایش […]

نخستین روز از جشنواره استانی تئاتر قم با اجرای سه نمایش با موضوعات دفاع مقدس، پرداختن به مسائل تروریستی و پرداختن به معضل اعتیاد جوانان با شور و حرارت و استقبال جوانان مواجه بود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،نخستین روز از برگزاری بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم با تک اجرای نمایش
«وداع با اسلحه» به کارگردانی شاهین سلطانی که با موضوع دفاع مقدس تولید شده بود در پلاتو ماه آغاز شد.
مشتاقان به مباحث ارزشی مانند دفاع مقدس برای تماشای این نمایش از روز قبل نسبت به تهیه بلیط نمایش اقدام کرده بودند که جمعیت قابل توجهی را به خود اختصاص می دادند.
در بخش بعدی نمایش «رأس ساعت ۵» با موضوع کرامات امام رضا (ع) و واقعه تاریخی تروریستی در حرم این امام همام به کارگردانی مهناز رودساز در دوسانس ۱۶ و ۱۸ در پلاتو ماه در دو اجرا به روی صحنه رفت.
در هر دو سانس اجرای این نمایش استقبال خوبی از سوی تماشاگران رخ داد که نشان می داد جشنواره استانی تئاتر توانسته تا حدودی از انزوا خارج شده و به میان مردم بیاید.
حضور هنر جویان جوان و خانواده هایشان برای تماشای نمایش های بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم از نکات قابل توجه این جشنواره در روز نخست محسوب می شد.
نمایش«اشک خدا» به کارگردانی مرضیه بنی علی با ژانر اجتماعی و با موضوع اعتیاد جوانان بخش پایانی روز نخست جشنواره را به خود اختصاص داد که براساس برنامه جدول اجراها در دوسانس ۱۸ و ۲۰ در خانه نمایش به روی صحنه رفت.
این نمایش نیز با استقبال هنرمندان و عموم تماشاگران مواجه شد. حضور چند هنرمند شاخص کشوری مانند صفر کشکولی ، حسن شکوهی و محمد رسول صفری از هنرمندان سینما و تلویزیون برای تماشای این نمایش از مسائل قابل اهمیت و مورد توجه در این جشنواره محسوب می شد.
تشویق ممتد تماشاگران پس از پایان اجرای هر دو سانس این نمایش نشان از استقبال تماشاگران از نمایش اشک خدا بود.