- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

از عضویت جوانان در جمعیت هلال احمر استقبال میکنیم

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت:حضور جوانان در جمعیت هلال احمر باعث ایجاد شور ونشاط در میان اعضا شده و از عضویت جوانان در جمعیت استقبال میکنیم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم که صبح امروز از درمانگاه صلواتی سید الشهدا بازدید کردند اظهار داشت:حضور جوانان در جمعیت هلال احمر باعث ایجاد شور ونشاط در میان اعضا شده و از عضویت جوانان در جمعیت استقبال میکنیم.

محمد مصباحی افزود:ماهرساله در ایام محرم وبخصوص در هشتم ماه محرم وروز علی اکبر،دسته عزاداری جوانان عضو را به راه می اندازیم که خانمها در مرکز اقدام به عزاداری میکنند وآقایون به صورت دسته عزداری به سمت حرم عازم میشوند.

وی گفت:ماهم دسته عزاداری علی اکبر داریم وهم دسته عزاداری علی اصغر که علی اکبر برای جوانان وعلی اصغر برای نوجوانان است.

وی خاطر نشان کرد:دسته عزداری علی اکبر را ما از استان قم راه اندازی وبه جوانان هلال احمر سراسر کشور سرایت دادیم.

وی با اشاره به راه اندازی درمانگاه صلواتی سید الشهدا در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی ،اظهار داشت:همین ویزیت رایگان وارائه خدمات درمانی صلواتی،یک گام موثر در خدمت به قشر محروم جامعه وعزداران است.

چون تعداد زیادی از مردم حتی توان پرداخت همین ویزیت دکترها را نیز ندارند وراه اندازی این درمانگاه اونم در این ایام کمک حال شایانی به آنان میکند.

همچنین قرار گرفتن در هسته مرکزی شهر ودر نزدیک تردد دسته های عزداری،مزید برعلت شده استد که از استقبال خوب مردم برخوردار شود.

خبر از حسین کبابی.عکس ازخانم چشمه