- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ازظرفيت هاي علمي بخش خصوصي براي توسعه گردشگري استفاده شود

استاندار قم با اشاره به برنامه‌ي برگزاري كنفرانس بين المللي گردشگري و معنويت در استان قم، اظهار داشت: از ظرفيت هاي علمي و اجرايي بخش خصوصي
براي توسعه ي صنعت گردشگري استفاده شود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار اعضاي كارگروه اجرايي كنفرانس بين المللي گردشگري و معنويت، طي سخناني با بيان اينكه برگزاري چنين برنامه هايي بايد نمود عملي در جذب گردشگران داشته باشد اظهار داشت: در كنار مقالات علمي در زمينه ي گردشگري بايستي به چالش هاي اجرايي در اين زمينه نيز توجه شود.
صادقي با اشاره به حضور بيش از ۳ ميليون گردشگر خارجي در استان قم در سال افزود: بايستي از ظرفيت علمي اساتيد دانشگاهي و نيز تجربيات بخش خصوصي براي بررسي و ارائه ي راهكار در زمينه ي ‌چالش هاي حفظ گردشگران خارجي و نيز توسعه ي جذب گردشگران استفاده شود.
نماينده عالي دولت در استان قم همچنين همكاري و مشاركت متوليان دستگاه هاي اجرايي در برگزاري اين همايش در قم را خواستار شد و تصريح كرد: حمايت هاي لازم از برگزاري اين همايش صورت خواهد پذيرفت.
سومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت، روز ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۷ با حضور اساتید داخلی و خارجی در شهر مقدس قم برگزار می گردد.