- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ارسال اولين محموله محصولات صادراتي خوشه كسب وكارمبلمان قم به لهستان

: مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، از ارسال اولين محموله صادراتي فعالان خوشه كسب وكار مبلمان قم به كشور لهستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي قم؛ امير طيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: ايجاد زمينه هاي لازم براي صادرات محصولات توليد داخل و تلاش براي توسعه بازارهاي بين المللي براي خوشه هاي كسبو كار بعنوان يكي از اولويت هاي كاري مسوولان استان قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه رونق صنايع كوچك با حمايت از واحدهاي توليدي صادرات محور از برنامه هاي راهبردي سازمان صنايع كوچك در دستور كار قرار گرفته است گفت: خوشبختانه مجموعه مديران ارشد استان و مجمع نمايندگان قم در مجلس شوراي اسلامي، همواره توسعه صادرات و ايجاد بازارهاي جديد را عاملي مهم و تاثير گذار در خروج واحدهاي توليدي از ركود دانسته و براي رفع موانع ان تلاش مي كنند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، افزايش حجم صادراتي فعالان خوشه سنگ، ايجادكد گمركي و توسعه صادرات براي فعالان خوشه سوهان و امروز صادرات محصولات مبلمان قم به كشور لهستان را نشانه ها و نتايج همدلي بخش دولتي با بخش خصوصي براي تحقق اقتصاد مقاومتي برشمرد.

وي تاكيد كرد: تا زماني كه مسوولان دست در دست بخش خصوصي براي رونق توليد و اشتغال داشته و تلاش كنند هر روز شاهد دستاوردهاي افتخارآفرين در اين بخش خواهيم بود.

طيبي نژاد با اشاره به اولين محموله محصولات توليدي خوشه مبلمان قم به لهستان تصريح كرد: مبل های منبتی استان قم که حاصل تلاش و هنر دست زحمتکشان صنعت مبل استان است، بعد از  پروسه یک ساله حضور در نمايشگاه هاي بين المللي و بازاریابی

در کشور هدف و حضور موثر در این کشور و مذاکرات سازنده با طرف لهستانی موفق به عقد قرار داد و ارسال محصولات درخواستي گرديد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم ادامه داد: در طي مذاكرات صورت گرفته طرف خارجي با حضور در استان قم و بازديد از كارگاه و نمونه محصولات هنر دست مبلمان قم اقدام به شناسايي و ارائه نظرات و ذائقه بازار كشور خود پرداخت و در نهايت با اماده سازي محصول مورد نظر و پسند طرف لهستاني كار اماده و براي ارسال به كشور هدف بارگيري شد.