ارتش با تمام قوا در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب ایستاده است

امام جمعه شهر کهک در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه ارتش در تمام عرصه های حساس انقلاب سربلند از امتحان بیرون آمده است، عنوان کرد: ارتش با تمام قوا در برابر دشمنان انقلاب ایستاده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام میرمومنی ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام موسی کاظم(ع) […]

امام جمعه شهر کهک در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه ارتش در تمام عرصه های حساس انقلاب سربلند از امتحان بیرون آمده است، عنوان کرد: ارتش با تمام قوا در برابر دشمنان انقلاب ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام میرمومنی ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام موسی کاظم(ع) عنوان کرد: آن حضرت در طول زندگی خود و ۳۵ سال امامت شاگردان بسیاری را تربیت کردند.
وی به دوران تبعید ایشان در زندان اشاره کرد و افزود: تنها گریه و زاری در سالروز شهادت ائمه معصومین کافی نیست و بایستی سیره این بزرگان را هم شناخت.

امام جمعه شهرکهک در ادامه افزود: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است و ارتش در تمام عرصه های حساس انقلاب سربلند از امتحان بیرون امده است.

حجت الاسلام میر مومنی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در روزهای سخت انقلاب، ارتش در کنار مردم قرار گرفت و در پیروزی انقلاب نقش آفرینی کرد و علیرغم تلاش دشمنان برای منحل کردن ارتش، نیروهای مسلح ارتش با آمادگی کامل با هر نوع تهدیدی مقابله میکنند.