- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ارتباطات میتواند بسیاری از مشکلات عدیده در جامعه را حل کند

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی در دیدار با مدیرمخابرات قم گفت:پیشرفتهای خوبی در حوزه ارتباطات به وقوع پیوسته که بهره برداری مناسب باید از آن صورت گیرد

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  به نقل از روابط مخابرات قم ،وی  اظهار داشت: ارتباطات میتواند بسیاری از مشکلات عدیده در جامعه را حل و فصل نماید.

نماینده آیت ا… سیستانی در ایران خاطر نشان کرد: باید قدر این امکانات را بدانیم و از آنها در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی در ادامه گفت: کار برای خدا ارزشمند است و در حیطه ارتباطات و مخابرات میتوان در این برهه از امکانات و بسترهای مخابراتی برای اشاعه دین خدا و فرهنگ اصیل و ناب محمدی به سراسر جهان استفاده کرد.

در ابتدای این دیدار نیز مهندس اسد الله دهناد گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه قم در سال ۱۳۹۷ و همچنین فعالیت های انجام شده در خصوص کمک به سیل زدگان استانهای گلستان ، لرستان و خوزستان ارائه داد.

مهندس دهناد در خصوص پیشگیری از وقوع حادثه در جریان آب گرفتگی رودخانه قم گفت: خوشبختانه ارسال پیامک های بموقع به مسافران و زائرین باعث شد تا قبل از وقوع هر گونه حادثه ای ، مسافران اتومبیلهای خود را از بستر رودخانه خارج کنند.