اخذ تسهيلات بانکي با جعل مهر و آرم نهاد رياست جمهوري

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری ۳ عضو باند جعل مهر و آرم نهاد رياست جمهوري در قم خبر داد و گفت: متهمان از این اقدام مجرمانه برای اخذ تسهيلات بانکي استفاده و تاکنون ۱۱ شاکی در استان هاي تهران و قم شناسايي شده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری ۳ عضو باند جعل مهر و آرم نهاد رياست جمهوري در قم خبر داد و گفت: متهمان از این اقدام مجرمانه برای اخذ تسهيلات بانکي استفاده و تاکنون ۱۱ شاکی در استان هاي تهران و قم شناسايي شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی خبر واصله مبنی بر این که فردی خود را وابسته به یکی از ارگان های دولتی دانسته و جهت اخذ وام و تسهيلات بانکي با سود ۴ درصد از شهروندان کلاهبرداري می کند، بلافاصله موضوع با توجه به حساسیت آن در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: ضمن هماهنگي قضائي مشخص شد متهمان از تعدادي شهروند با اين شيوه مبالغي کلاهبرداري و هنوز افراد از ماهيت کلاهبرداري مطلع نبوده و اميد به دريافت تسهيلات دارند.

وی تصریح کرد: همچنين در اولين اقدام مشخص شد متهمان هيچگونه وابستگي به دولت نداشته و فقط از آرم و علائم دولتي سوء استفاده کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه با اشاره به دستگیری متهم و ۲ تن از همدستانش در استان های تهران و البرز، افزود: طی بازرسي از محل کار متهم تعدادي کارت عابربانک جعلي، دستگاه صدور کارت عابربانک و سيستم هاي رايانه اي مخصوص جعل اسناد و مدارک به همراه تعدادي اوراق مدارک مربوط به اخذ وام در ساير استان ها کشف شد.

سرهنگ کرمی با بیان این که تاکنون ۱۱ نفر شاکی در استان هاي تهران و قم شناسايي شده اند، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.